וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסאנו: "אם מכבי חיפה הייתה משחקת בסרייה A, היא הייתה נאבקת נגד הירידה"

חלוץ העבר מסרב להתלהב מהניצחון של יובנטוס: "חיפה יריבה בינונית". למחרת ההצגה שלו: ניסיון שוד בווילה של די מריה בטורינו

סיכום היום בספורט, 7.10/ספורט1

יובנטוס כבר עמוק בתוך ההכנות למשחק מול מילאן בשבת, אבל באיטליה עדיין מנתחים את הניצחון שלה על מכבי חיפה ביום רביעי. אמש התייחס למשחק חלוץ העבר אנטוניו קסאנו, שידוע כפה גדול, וקטל את יובה על אף הניצחון 1:3.

"יובנטוס בסך הכל עשתה את המוטל עליה וניצחה, אבל לא הייתי מתעודד מהמשחק הזה בכלל. היא נכנסה ללחץ גדול כשהתוצאה צומקה ל-1:2, והקבוצה הישראלית הייתה ראויה לשוויון ואפילו לניצחון", אמר קסאנו. "היא הגיעה לחמישה או שישה מצבים מצוינים תוך כמה דקות, ועם כל הכבוד למכבי חיפה, היא קבוצה בינונית מאוד. אם היא הייתה משחקת בסרייה A, היא הייתה נלחמת נגד הירידה. אם גם מול יריבה כזאת יובה מתקשה לנצח, היא בבעיה".

אנטוניו קסאנו לצד שחקני מכבי חיפה. מתוך טוויטר, אתר רשמי
מזלזל - ולא רק במכבי חיפה. קסאנו/אתר רשמי, מתוך טוויטר

קסאנו החמיא לגיבור הניצחון של יובה, אנחל די מריה, ואמר ש"למזלה, הוא פתר לה את כל הבעיות". למחרת המשחק, אגב, די מריה נאלץ לחוות חוויה לא קלה, כשפורצים ניסו להגיע לווילה שלו בטורינו, בה שהה באותו זמן יחד עם דושאן ולאחוביץ'. החוליה כללה שלושה פורצים, שניסו לטפס מעל הגדר של הווילה והפעילו את האזעקה. די מריה הזעיק את המשטרה והפורצים החלו במנוסה, אבל רק אחד מהם נתפס ונעצר. כזכור, ביתו של די מריה כבר נפרץ במרץ 2021, אז עוד היה שחקן פריז סן ז'רמן. במהלך השוד האלים ההוא, הוחזקו בני משפחתו כבני ערובה ונגנבו תכשיטים בשווי 500 אלף יורו.

כך או כך, די מריה ויובנטוס ממשיכים בהכנות למשחק בשבת, עם הפנים למפגש החוזר עם מכבי חיפה ביום שלישי בישראל. מי שייעדר מהמשחק הוא מתיאה דה שיליו שנפצע ויושבת למשך שבועיים. מצבו של ארקדיוש מיליק שלא שיחק ברביעי, עדיין לא ברור וייתכן שהוא ינוח גם במשחק בשלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully