וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו חגג: "הייתה אווירת פלייאוף בתחילת אוקטובר"

עודכן לאחרונה: 7.10.2022 / 21:30

הפועל תל אביב פירקה את אילת במחזור הפתיחה, המאמן: "גרמנו לזה להיראות קל". בית הלחמי: "מאכזב מאוד. יהיו שינויים"

המהלכים של ויקטור וומבניאמה במשחקו השני נגד ג'י ליג איגנייט/מתוך טוויטר

מחזור הפתיחה בליגת העל נפתח עם ניצחון דרמטי של הפועל חולון האלופה על הפועל ירושלים. אלא שעם כל הכבוד לשתי הקבוצות הגדולות הללו, נראה שהפועל תל אביב הולכת להיות השנה הסוס השחור של הליגה. אחרי שנתנה הצגות בגביע ווינר, הקבוצה של דני פרנקו פתחה את העונה עם 59:98 על הפועל אילת ונראה שהיא תהיה הקבוצה שכל הקבוצות ישאפו לנצח אותה העונה. אקסבייר מנפורד, ג'ייקובן בראון ותומר גינת חגגו על האין הגנה של האורחים וסיפקו הרבה חומר למחשבה לבית הלחמי ושחקניו.

דני פרנקו, מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
הקבוצה שלו מרשימה מאוד. דני פרנקו/דני מרון

"בסופו של דבר כדי שזה ייראה קל אנחנו צריכים לעבוד. אני שמח על הגישה שהשחקנים הגיעו איתה למשחק", סיכם דני פרנקו, "משחק ליגה ראשון, התרגשות גדולה, אולם מפוצץ, אווירה של פלייאוף בתחילת אוקטובר. אני שמח שהשחקנים הגיבו כמו שהם הגיבו".

פרנקו הוסיף: "בכל התקופה שלי בהפועל תל אביב למדתי שכל האנשים שבאים לפה חיים את הקבוצה 24/7. היא הוקמה על ידי האוהדים, כולם קשובים ליציע, לפעמים זה טוב, לפעמים לא טוב. אני מבין שכולם רוצים לראות את הקבוצה הכי חזקה שאפשר. אלה הדברים שבידי ההנהלה ולא בידי. נצטרך להיערך לזה".

על המשחק מול לונדון ליונס ביורוקאפ ביום שלישי: "ההתמודדות והרמה ביורוקאפ היא מאוד גבוהה, זה משחק בית שלנו, יהיה לנו לא קל. לא בבית ולא בחוץ. נצטרך לקחת בפרופורציות את המשחק של היום, כי הליגה לא תתנהל ככה. יום שלישי זה אופרה אחרת לגמרי, גדלים אחרים לגמרי, שחקנים עם ניסיון. נצטרך באמת להיות במיטבנו הרבה דקות כדי שנהיה בעמדה לנצח את המשחק הזה".

אריאל בית הלחמי המאמן המפסיד אמר: "לא ציפיתי לתצוגה כזאת. אתה מצפה לנצח כל משחק, אבל לא חושב שהיו קבוצות שהיו יוצאות מפה עם ניצחון. אני לוקח את האחריות, יכולנו להראות יותר טוב ממה שהיה. מאכזב מאוד. נצטרך לעשות שינויים, לא יודע באיזה תפקידים, אבל יהיו שינויים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully