וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עוד הצגה, גם יאניס וקרי השתכנעו: "וומבניאמה יהיה מהגדולים אי פעם"

ויקטור וומבניאמה "שמט את הלסתות של הסקאוטים" עם 36 נקודות, 11 ריבאונדים, 4 חסימות במשחקו השני בארצות הברית, וסחט מחמאות נדירות משני כוכבי העל. ההערכות: הקבוצה שתזכה בו תקפיץ מיידית את שוויה ב-500 מיליון דולר

המהלכים של ויקטור וומבניאמה במשחקו השני נגד ג'י ליג איגנייט/מתוך טוויטר

ויקטור וומבניאמה ממשיך לכבוש את ארצות הברית, ומקומו כבחירה הראשונה בדראפט הקרוב נראית מובטחת לחלוטין כשנותרו עוד יותר מתשעה חודשים לדראפט. שחקן הפנים בן ה-18 הדהים אמש (חמישי) גם במשחקו השני נגד ג'י ליג איגנייט, קבוצת הג'י ליג שכוללת גם את סקוט הנדרסון, המועמד להיבחר שני בדראפט.

ב-37 דקות על הפרקט, וומבניאמה סיפק שלל מהלכים ש"גרמו לסקאוטים לשמוט את הלסתות", כולל סלים רבים בדרגה קושי גבוהה במיוחד. הוא סיים עם 36 נקודות, 11 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-4 חסימות, וסייע לקבוצתו לבלואה מטרופוליטנס לנצח 106:112.

בסך הכל, סיים וומבניאמה המתנשא לגובה 2.19 מטר את שתי ההופעות שלו במשחקים בלאס וגאס עם 73 נקודות, 9 שלשות ו-9 חסימות, תחת עיניהם הבוחנות של למעלה מ-200 מנהלים וסקאוטים מה-NBA. סקאוטים מהליגה תיארו את ההצגות שלו כ"בלתי נשכחות", וגם סקאוט ESPN ג'ונתן גבעוני כתב ש"המשחקים הללו מראים שוומבניאמה עשוי להפוך לאחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים".

אבל אם חשבתם שהסקאוטים ממהרים לקשור לוומבניאמה כתרים, חכו שתשמעו מה יש ליאניס אנטטוקומפו וסטף קרי לומר עליו. "צפיתי בו משחק לראשונה בשנה שעברה, והוא לא פחות ממדהים. בשנת 2045, כולם ינסו להיות כמוהו", אמר אתמול יאניס. "היכולות שלו, הקליעה שלו, התנועה שלו, הסייז שלו - הוא פשוט כישרון בלתי נתפס. הוא מסוגל לקלוע, לחסום, להיות איום תמידי בהגנה ובהתקפה. זו רק שאלה של זמן עד שהוא יהפוך לכוכב בליגה. מעולם לא ראינו שחקן כזה לפני כן. כשהוא יגיע ל-NBA, זה יהיה אתגר לכל הליגה. שחקן בגובה שלו שקולע ומכדרר כמו גארד? שמסוגל לחסום כל שחקן ולהוביל כדור במתפרצת? כדאי לליגה להתכונן, כי הוא עומד להיות משהו מיוחד. אם הוא יישאר בריא, יש לו סיכוי להיות אחד השחקנים הטובים אי פעם".

"צפיתי בחלקים מהמשחקים, והוא נראה סולידי. הוא נראה כמו שחקן שיצרו ב-2K, כמו כל רכז שרוצה להיות בגובה 2.15 מטר", הוסיף סטף קרי.

וומבניאמה מנסה לשמור על דריכות, על אף המחמאות שיכולות לעלות לראש. "כבוד גדול לקבל מחמאות כאלה משחקנים בסדר גודל כזה, אבל זה לא משנה שום דבר", אמר אמש. "זה מגניב, אבל אני צריך להיות מרוכז כי עדיין לא עשיתי שום דבר בקריירה. אפילו עוד לא נבחרתי בדראפט, ואני צריך לוודא שאני עומד במטרות שלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

בן ארצו של וומבניאמה, רודי גובר, הגיע לצפות במשחק אתמול מקרוב ובסיום ניגש אל הפרוספקט הצעיר. בתמונות הוא נראה נמוך ליד גובר, אחד השחקנים הארוכים בעולם, ואפילו גורם לו לומר: "אני מרגיש קטן איתו".

ההייפ סביב וומבניאמה הולך וגובר. אתמול כמות הצופים במשחק בארצות הברית הייתה כה גדולה, שהשידור האינטרנטי הופסק בשל עומס. כתב ESPN אדריאן ווג'נראוסקי אף טוען שכבר עכשיו, הרבה לפני שוומבניאמה הצטרף ל-NBA, הוא שווה מאות מיליונים.

"הקבוצה שתבחר בו בדראפט, תעלה את שווי השוק שלה ב-500 מיליון דולר באופן מיידי. וזו רק ההתחלה", אמר ווג'נראוסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully