וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק נוסף בלי שער לרונאלדו: "הוא יהיה חייב לשנות את הגישה שלו"

פול סקולס הגן על חברו לשעבר לקבוצה אחרי שהפורטוגלי שוב לא הצליח לכבוש: "זה חוסר כבוד של טן האח שהוא בכלל פתח איתו במפעל הזה. יש לו את המנטליות לחזור לעצמו"

תקציר: אומוניה ניקוסיה - מנצ'סטר יונייטד 3:2/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד ניצחה הערב (חמישי) 2:3 את אומוניה ניקוסיה במסגרת המחזור השלישי של הליגה האירופית, כשמרכוס ראשפורד כבש צמד כמחליף מהספסל ואנתוני מרסיאל, מחליף אחר, הוסיף גם הוא שער. השדים האדומים נותרו במקום השני בבית ה', מיד אחרי ריאל סוסיאדד. בסיום המשחק, הביקורות הרבות היו כלפי כריסטיאנו רונאלדו, שקיבל את חולצת ההרכב, אך לא כבש פעם נוספת ונראה עצבני לאורך המשחק.

אגדת מנצ'סטר יונייטד, פול סקולס, טען בסיום כי אריק טן האח התייחס בחוסר כבוד כלפי הכוכב הפורטוגלי: "אני חושב שזה ממש לא מכבד אותו שהוא בוחר לפתוח איתו במשחק חמישי בערב בליגה האירופית. הבן אדם הוא כוכב עולמי. אני לא אומר שבגיל 37 הוא צריך לפתוח בכל המשחקים, אבל זה מפעל שקשה להישאר בו כל כך תחרותי".

על אף שלא כבש, רונאלדו היה מעורב מאוד במשחק והראה יכולת טובה שהניבה בישול לראשפורד בשער השלישי. המאזן של הפורטוגלי מתחילת העונה עומד על שער בודד, בפנדל מול שריף טירספול. קשר העבר האנגלי הוסיף על כך: "הוא יהיה חייב לשנות את המנטליות והגישה שלו במפעל הזה, וזה כי הוא כל כך חזק מנטלית. הוא יהיה חייב לחזור לכבוש גם בליגה כדי להחזיר לעצמו את זה".

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
סקולס מאמין שרונאלדו צריך להתאים את עצמו בגילו/רויטרס

במחצית, אריק טן האח החליף את ג'יידון סאנצ'ו וטיירל מלאסיה והכניס במקומם את מרכוס ראשפורד שכבש צמד ובישל, ואת לוק שואו: "הייתי מאוד לא מרוצה אחרי השער הראשון שספגנו. הביצועים שלהם באגף שמאל היו לא טובים במחצית הראשונה, מבחינת תנועה עם הכדור והגנתית. אני קיוויתי ששואו וראשפורד יתנו את ההשפעה שלהם במחצית השנייה, וזה בהחלט קרה לשמחתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

ביום ראשון תתארח מנצ'סטר יונייטד אצל אברטון (21:00, ספורט1) כשבחמישי שבוע הבא תגיע אומוניה ניקוסיה למפגש השני בין הקבוצות במסגרת המחזור הרביעי בליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully