וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דין דוד צפוי לפתוח. שחקני חיפה בטוחים: "למדנו לקח מהפועל ירושלים"

הירוקים נחושים לצלוח את המעבר מליגת האלופות וליגת העל ולנצח את בני ריינה (שבת, 20:15, ספורט4): "נגיע מוכנים ודרוכים". אצילי, חזיזה ודוד צפויים לחזור להרכב, התלבטות אם להעניק מנוחה למוחמד. העולה החדשה אופטימית: "ננסה לצמצם את הפערים""

תקציר: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 0:2/ספורט1

בני ריינה

מכבי בני ריינה תארח מחר (שבת, 20:15, ספורט4) את מכבי חיפה באצטדיון גרין ותנסה להדהים גם את האלופה ולצבור נקודות נוספות, אחרי שהשיגה בתחילת השבוע את נצחון הליגה הראשון שלה, לאחר שגברה 2:3 במשחק דרמטי על בית"ר ירושלים. בריינה מצפים לחגיגה אמיתית גם ביציעים, כאשר כל הכרטיסים שהוצאו למכירה כבר אזלו. על פי חלוקת הכרטיסים, יהיו כ-1500 אוהדי בני ריינה, לצד כ-3300 אוהדים ירוקים שיגיעו לתמוך באלופה.

בחלק המקצועי, צפוי המאמן שרון מימר להתבסס שוב על אותה חולייה קדמית, עם לאזאר יובאנוביץ', שלומי אזולאי ואוסמה חלאיילה, שכבש את שערו הראשון העונה בנצחון נגד בית"ר. מימר מתלבט האם לפתוח שוב עם דולב אזולאי, או לתת את הקרדיט לאשרף רבאח, שנכנס כמחליף והצטיין בנצחון נגד הירושלמים. הבלם הפורטוגלי סאמביניה והחלוץ אחמד עאבד, עדיין פצועים וימשיכו להיעדר.

כפי שפורסם מוקדם יותר השבוע בוואלה! ספורט, הודיעה אמש בני ריינה, באופן רשמי, על החתמתו של הקשר הקדמי עמית זנטי. חוזהו של זנטי במכבי חיפה בוטל ובכך התאפשרה החתמתו כשחקן חופשי.

שרון מימר מאמן מכבי בני ריינה. קובי אליהו
ינסו לעשות את המקסימום מול הירוקים. שרון מימר/קובי אליהו

"אנחנו מתכוננים לקבוצה, שנמצאת אולי בכושר הכי טוב בכדורגל הישראלי", אמר המאמן מימר לקראת המשחק, "ראינו את המשחקים שלה מתחילת העונה, גם באירופה, גם שלשום מול יובנטוס, זאת קבוצה ברמה גבוהה מאוד ונצטרך לבוא במוכנות הכי גבוהה שלנו ולעשות את הדברים, הרבה יותר טוב ממה שעשינו, אם נרצה לצאת עם תוצאה טובה מהמשחק הזה".

מימר נשאל האם חניכיו יגיעו עם הראש בעננים, אחרי נצחון הליגה נגד בית"ר והשיב: "המשחק נגד חיפה, לא נותן לשחקנים אפשרות להרים את האף, כי זה משחק שאי אפשר לזלזל בו אפילו לשנייה, השחקנים מוכנים ומבינים את המשמעות של משחק מול מכבי חיפה. אין ספק שיהיה קשה, נגד הקבוצה הכי איכותית בליגה. אנחנו ננסה לעשות המקסימום שלנו, לצמצם את פערי האיכות ואולי גם להוציא טובה מהמשחק הזה. אני יכול להבטיח שכל עוד אני פה, ריינה תשחק בצורה הכי טובה ותעשה כבוד לאוהדים שלה שמגיעים וננסה לעשות את המקסימום שאנחנו יכולים להבטיח".

הרכב משוער: אריק ינקו, מופלאח שלעאטה, לוקאס שפנדלהופר, ניר ברדע, אשרף רבאח, יניב בריק, רוסלן ברסקי, ריצ'רד בואטנג, לאזאר יובאנוביץ', שלומי אזולאי, אוסמה חלאיילה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
חוזר ל-11. חזיזה/מאור אלקסלסי

מכבי חיפה

אחרי ההפסד ביום רביעי מול יובנטוס בליגת האלופות, האלופה צריכה לצלוח את המעבר לליגת העל. בצוות המקצועי הזכירו לשחקנים את המשחק מול הפועל ירושלים והבהירו שאסור להגיע באותה רמת אינטנסיביות כמו המשחק ההוא בטדי. "למדנו לקח מהמשחק מול הפועל ירושלים", אמר שחקן בקבוצה, "נגיע מוכנים ודרוכים. ברור לנו שאסור לנו לאבד נקודות יקרות".

ברק בכר צפוי לעשות שינויים לעומת ההרכב שפתח מול יובנטוס כאשר דולב חזיזה, דין דוד ועומר אצילי צפויים להיכנס להרכב, בעוד פרנזי פיירו, פייר קורנו וצ'ארון שרי יקבלו מנוחה ככל הנראה. ההתלבטות העיקרית היא האם להעניק מנוחה לעלי מוחמד לפני המשחק הביתי מול יובנטוס בשלישי.

בכר אמר לקראת המשחק: "ריינה עם מאמן חדש ושלושה משחקים ללא הפסד, אבל אנחנו רוצים ללמוד מהפעם האחרונה שעשינו את הסוויץ' מול הפועל ירושלים. זה יושב לנו טוב מאוד בראש ולכן הפעם אנחנו רוצים לעשות את זה אחרת, ולהיות מכבי חיפה העוצמתית והאמיתית. הכל מאוד לחוץ ועמוס, אבל מוצאים את הזמן להתכונן כמו שצריך. זה מבחן מנטלי מאוד גדול עבור כולנו. עבדנו קשה מאוד כדי לחזור למקום הראשון, חשוב להמשיך את זה".

נטע לביא הוסיף: "דיברנו על הנפילה הזאת נגד הפועל ירושלים, אני מוכן להבטיח שהפעם נבוא הכי מוכנים שיש כדי לקחת את 3 הנקודות".

הרכב משוער: ג'וש כהן, דניאל סונדגרן, עבדולאי סק, דילן בטובינסיקה, פייר קורנו, נטע לביא, מוחמד אבו פאני, מאור לוי, עומר אצילי, דולב חזיזה, דין דוד.

שחקן מכבי חיפה דין דוד. רויטרס
הרוויח את המקום בהרכב? דין דוד/רויטרס

טריוויה

* מכבי חיפה טרם סיימה מחצית ראשונה ביתרון העונה וכבשה בסך הכול שלושה שערים לפני ההפסקה (לעומת תשעה אחריה). גם מכבי בני ריינה באותו מצב, עם שלושה שערים במחצית הראשונה ועדיין ללא יתרון.

* העולה מגיעה אחרי הניצחון הראשון בתולדותיה בליגת העל ומצאה את הרשת בכל משחק פרט למחזור הפתיחה, בו הובסה 5:0 בידי מכבי תל אביב.

* למעשה, בני ריינה נקלעה לפיגור בכל משחק העונה. שלוש פעמים חזרה ל-1:1 ובמחזור הקודם הפכה ל-2:3 על בית"ר ירושלים. שש נקודות ממצבי פיגור - בדיוק כמו מכבי חיפה שביצעה שני מהפכים העונה.

* מכבי חיפה היא היריבה האהובה על שלומי אזולאי. החלוץ בן ה-33, שהיה שותף לאליפות של הירוקים ב-2010/11, כבש מולם 10 שערים ב-24 משחקים עד כה. זו הקבוצה היחידה נגדה יש לו מספר דו-ספרתי של שערים.

* שרון מימר, שהיה עוזרו של ברק בכר בהפועל באר שבע, עדיין לא ניצח אותו כמאמן. 14 מפגשים היו בין השניים, כשבכר השיג 12 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו.

הרכבי הקבוצות

שופט: עידן לייבה
אצטדיון: גרין
קהל: 4769

משחקי המחזור השביעי:

שבת, 18:00: סקציה נס ציונה - מכבי נתניה (ספורט4)
שבת, 19:00: הפועל ירושלים - בני סכנין
שבת, 19:30: הפועל חדרה - בית"ר ירושלים (ספורט1)
שבת, 20:15: מכבי בני ריינה - מכבי חיפה (ספורט4)

שני, 19:00: עירוני קרית שמונה - מ.ס. אשדוד
שני, 20:00: הפועל באר שבע - הפועל חיפה (ספורט1)
שני, 20:30: מכבי תל אביב - הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully