וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובאנוביץ': "אבוקסיס צעק לי 'אשבור אותך'", בית"ר מכחישה: "פרחח"

שחקן ריינה חשף את הגרסה שלו לעימות עם המאמן, בבית"ר הגיבו בזעם: "לא היה ולא נברא. התנהגות דוחה". מימר התלהב מההיסטוריה: "בסוף, האופי ניצח". עמית זנטי חתם, חלאיילה מסיר חלודה

תקציר ניצחונה של מכבי בני ריינה 2:3 על בית"ר ירושלים/ספורט1

חגיגות גדולות במכבי בני ריינה, שגברה אמש (שני) 2:3 על בית"ר ירושלים בבלומפילד ורשמה רגע היסטורי בתולדות המועדון, עם ניצחון ראשון אי פעם בליגת העל. שחקני הקבוצה, אנשי הצוות המקצועי וגם ראשי המועדון, הבעלים סעיד בסול ולצידו אשרף אתאמללה, חגגו בשריקת הסיום במשך דקות ארוכות עם כאלף מאוהדי הקבוצה שנכחו ביציע, כאשר גם בחדר ההלבשה נשמעו קולות החגיגות.

"כמה שחיכינו לרגע הזה, חיכינו כל כך לניצחון הראשון הזה וניצחנו בצדק", אמרו בריינה בסיום. "זה ניצחון של הרבה אופי ונחישות, כי השחקנים לא וויתרו ועשו מאמץ להשיג את הגול השלישי והמכריע. צריך להודות שההרחקה של אספרייה עזרה לנו מאוד, כי זה קרה דווקא בדקות שהמומנטום הלך לכיוון בית"ר. אנחנו מאושרים וחשוב שתהיה המשכיות ליכולת הזאת".

בריינה עסקו בבוקר שאחרי המשחק גם בעימות בין לזאר יובאנוביץ' ליוסי אבוקסיס, שהוביל להרחקתו של מאמן בית"ר. שחקן הכנף הסרבי פרסם סטורי בו טען כי אבוקסיס הטיח בו מילים קשות ואמר לו בין היתר: "בוא לפה, אני אשבור אותך, אני ארסק אותך, ארביץ לך".

גורם בבית"ר ירושלים דחה הבוקר את הטענות, ואמר: "הדברים אותם מציין את השחקן לא נאמרו. חבל שבמקום לראות דווקא את ההתנהגות הדוחה והלא ספורטיבית שלו, לאחר שהגיע בצורה מאיימת לעבר אבוקסיס אחרי מהלך לא ספורטיבי, ההתעסקות היא בגרסה של פרחח שאף לא נענש על כך על ידי השופט. הייתי עד לאירוע, לא היה ולא נברא. תנועת היד הייתה אחרי שהשחקן התקרב בצורה מאיימת לעבר יוסי, שאמר לו עוף מכאן'".

שחקני מכבי בני ריינה חוגגים ניצחון היסטורי בליגת העל. קובי אליהו
המסע נמשך. ריינה חוגגת/קובי אליהו

אחרי המשחק, ריינה קיבלה חדשות טובות נוספות: הקשר עמית זנטי חתם בקבוצה עד לסיום העונה וחוזהו כבר הופקד בבקרת התקציבים. זנטי היה שייך למכבי חיפה, אך הירוקים ביטלו את החוזה שהיה לו והוא הפך לשחקן חופשי, מה שאיפשר את צירופו לריינה גם אחרי סגירת חלון ההעברות.

המאמן שרון מימר שנראה מחויך מאוד בסיום, אמר במסיבת העיתונאים: "אני שמח על האופי שהקבוצה מראה, כי שוב ספגנו ראשונים והיינו צריכים לחזור מפיגור. האופי ניצח בסוף. זה היה משחק על שש נקודות בתחתית, כי זה ניצחון שמסמן לפחות בתקופה הקרובה איפה אנחנו נמצאים. לקחנו קצת מרווח מלמטה בטבלה. ניצחון ליגה ראשון ואפשר לסמן עוד וי במסע הקסום הזה של בני ריינה ואני מאמין שזה ייתן עוד בטחון. זה ניצחון מאוד משמעותי עבורנו".

מימר התייחס למשחק הבא של הקבוצה נגד מכבי חיפה ואמר: "נגד מכבי חיפה זה לא משנה אם אתה בא אחרי ניצחון, תיקו או הפסד, הכל תלוי במכבי חיפה ואיך תתפוס אותה באותו יום. אני לא רואה קבוצה בליגה שיכולה לבוא ברמת מוכנות מתחת ל-100 אחוז נגד חיפה, כי אז זה ייגמר בצורה לא נעימה. הדבר הכי חשוב והחוזקה הכי חשובה בריינה, היא האישיות שיש פה בסגל. נכנסו חמישה מחליפים שהרימו את המשחק הערב, בלי אגו, נלחמו בשביל הקבוצה ויש פה צוות מאוד מגובש וזה נותן לי אופטימיות מאוד גדולה להמשך".

לא מעט שחקנים קיבלו אמש מחמאות ומילים טובות בסיום. הבלם האוסטרי לוקאס שפנדלהופר הציג משחק יציב ובטוח בחלק האחורי ואין ספק שהוא אחד השחקנים החשובים במערך של ריינה. גם ריצ'רד בואטנג ולזאר יובאנוביץ' נראו מצוין ושלטו במרכז המגרש. החלוץ אוסמה חלאיילה כבש את שערו הראשון בקבוצה ונראה מאושר בסיום, בעיקר אחרי שהצליח להחזיר בשער יקר אחרי שהחמיץ פנדל במחצית הראשונה. "אוסמה עוד לא בחצי הכושר, הוא עוד יתרום לנו הרבה מאוד. הוא צריך להוריד קצת חלודה ואנחנו נהנה ממנו מאוד", אמרו בריינה. גם אשרף רבאח שנכנס כמחליף במחצית הראשונה והצליח לעצור קצת את דנילו אספרייה וכמובן לואי חילף שכבש את שער הניצחון היקר, קיבלו הרבה מילים חמות מאנשי הקבוצה בסיום.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
שרון מימר מאמן מכבי בני ריינה. קובי אליהו
ניצחון מוצדק. מימר/קובי אליהו

משחקה הבא של הקבוצה יהיה ביום שבת, כשהעולה החדשה והשמחה תארח את האלופה מכבי חיפה באצטדיון גרין. בריינה מצפים לאצטדיון מלא ומקווים להשאיר גם את הנקודות אצלם בבית מול הירוקים, שישובו ביום חמישי מהמסע שלהם למשחק החוץ נגד יובנטוס בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully