וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב על הכסף הפך לקטטה: בארה"ב חושפים - המתיחות בין גרין לפול מתמשכת

אחרי המכות באימון, הלכלוך בגולדן סטייט יוצא: דריימונד "מקנא" בפול שקרוב לקבל חוזה חדש ויקר, והשניים הרבו להתעמת מילולית בשבועות האחרונים. איגודלה יוצא להגנתם, ומה צפוי להיות העונש?

ג'ורדן פול באימון גולדן סטייט לפני העימות עם דריימונד גרין/מתוך טוויטר

בארצות הברית חושפים: המתיחות בין דריימונד גרין לג'ורדן פול, שהתקוטטו באימון גולדן סטייט, מתמשכת ונוגעת בין היתר לענייני כסף, אגו וכבוד. הלילה (בין רביעי לחמישי) דווח בארצות הברית על העימות בין השניים, שכלל דחיפות הדדיות והסתיים ב"מכות עוצמתיות" ו"נוקאאוט" של פול. גרין, שעל פי עדי ראייה היה האלים יותר מבין השניים, צפוי לספוג עונש מהקבוצה.

בארצות הברית טוענים שהעונש עשוי להיות השעייה מפעילות לצד קנס כספי, אם כי ההשעייה לא צפויה להיות ממושכת, ולא אמורה למנוע מגרין לפתוח את העונה הסדירה שתצא לדרך בעוד פחות משבועיים. על פי "האתלטיק", בין גרין לפול קיימת מתיחות מתמשכת, שהחריפה עם פתיחת מחנה האימונים הקיץ. השניים מרבים להיכנס לוויכוחים מילוליים בשבועות האחרונות, אבל הפעם גורם בכיר בווריירס טוען ש"הם חצו את הגבול בגדול".

שחקני גולדן סטייט ווריירס דריימונד גרין, ג'ורדן פול. Ezra Shaw, GettyImages
אקט מנהיגותי שהשתבש או קנאה חסרת מעצורים? גרין ופול/GettyImages, Ezra Shaw

הרקע למתיחות הוא בין היתר כספי: גרין ופול מועמדים לקבל הארכת חוזה, אבל כפי שזה נראה כרגע, רק פול יקבל חוזה חדש בעוד גרין ייאלץ להמתין לסוף העונה הקרובה כדי לזכות באחד כזה. אם המשא ומתן עם פול יצלח, הוא עשוי לקבל חוזה גבוה, כשעל פי הערכות הוא ירוויח בעונה הקרובה יותר מגרין - דבר ש"לא מתיישב יפה מבחינתו של דריימונד".

כמו כן, בגולדן סטייט יש מי שמשוכנע שגרין בסך הכל מנסה לשמש כמנהיג, ומנסה להוריד את פול לקרקע אחרי עונת הפריצה שלו. שחקנים של הווריירס העידו ש"ההתנהגות של פול השתנתה מאז פתיחת האימונים", אולי על רקע מעמדו החדש. יחד עם זאת, גם הם מבינים שהתקרית עם דריימונד "לא הייתה רצויה".

אנדרה איגודלה, שחקן הווריירס, יצא להגנתו של פול וצייץ בתגובה לפרסומים על ה"שינוי בהתנהגות" שלו: "תפסיקו לדבר כמו משוגעים על JP (ג'ורדן פול)...זה ילד עם אופי נהדר, מספיק עם כל הבולשיט הזה, היישר מה'מקורות' שלכם". לאחר מכן הוסיף: "ואל תתעסקו גם עם דריימונד גרין, שגם הוא כמו משפחה עבורי".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני גולדן סטייט ווריירס דריימונד גרין, ג'ורדן פול. Eric Espada, GettyImages
מי ירוויח יותר? גרין ופול/GettyImages, Eric Espada

גרין ידוע כבעל פתיל קצר, וכבר היה מעורב בעבר בתקריות בתוך הקבוצה. בין היתר, העימות המפורסם בינו לבין קווין דוראנט ב-2016, במהלכו קילל את KD תוך כדי משחק, נחשב לנקודת ציון חשובה בדרך לעזיבה של האחרון לברוקלין. גרין התעמת לא אחת גם עם המאמן סטיב קר והג'נרל מנג'ר בוב מאיירס. מצד שני, פול ידוע כ"טראש טוקר" שמרבה להקניט את יריביו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully