וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אבן-שוק" על הספסל, פיצה בסיום: הטיול של ריאל בליגת האלופות

בזמן שהזאר ורודיגר השתעשעו, הבלאנקוס "היו יכולים להביס" את שחטאר, אך אנצ'לוטי מרוצה ובתקשורת עוקצים את היריבות. הברזילאים רשמו ציוני דרך

במדריד מרוצים מהיכולת בניצחון של ריאל 1:2 על שחטאר דונייצק אמש (רביעי), אבל מהתוצאה - קצת פחות. רודריגו כבש ובישל לוויניסיוס בדרך לשמירה על מאזן מושלם בליגת האלופות, אלא שהבלאנקוס "היו יכולים להביס", כפי שנכתב בשער עיתון ה"מארקה" הבוקר. "הרבה כדורגל, מעט שערים", יישרו קו ב"אס".

אנצ'לוטי דווקא התרכז בחיובי: "אני מרוצה מאוד. הכי חשוב שנייצר מצבים, וייצרנו המון. אני מרוצה כי שיחקנו טוב. השחקנים נרגעו קצת יותר מדי במחצית הראשונה, אמרתי להם להתעורר כי המשחק עוד לא נגמר", אמר המאמן האיטלקי, שקבוצתו ספגה שער מצמק מעט לפני ההפסקה (39), אחרי שצמד הברזילאים סידרו לה יתרון כפול.

רודריגו, שהפך לשחקן השני בתולדות ריאל שמגיע ל-11 שערים בליגת האלופות לפני שהוא חוגג 22 (ראול היה הראשון), הוחלף בדקה ה-80 עקב פציעה, אבל אנצ'לוטי הרגיע והבהיר שמדובר רק בהתכווצות והוא בסדר". גם ויניסיוס רשם ציון דרך חביב, כאשר עקף את זידאן בכמות השערים לזכות ריאל בליגת האלופות.

אבן, נייר או מספריים על הספסל

ולסיום, פיצה

באופן כללי, עושה רושם שבמדריד לוקחים די בקלות את הבית הנוח שהם הוגרלו אליו באירופה. כך, למשל, אדן הזאר נתפס בדו-קרב מרתק של "אבן, נייר או מספריים" נגד אנטוניו רודיגר, רק כדי לזכות בכיסא המועדף עליו על הספסל אחרי שהבלם הגרמני תפס לו אותו. את האצטדיון, אגב, עזב רודיגר כשהוא מחזיק בידו מגש פיצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"רק ריאל מדריד עושה את העבודה בליגת האלופות"

בתקשורת של מדריד ניצלו את ההזדמנות כדי לעקוץ את היריבות הספרדיות, שהפסידו כולן במחזור השלישי בליגת האלופות: "נראה שבצ'מפיונס רק ריאל עושה את העבודה", צייצו ב"אס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully