וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.ס.ז' נעצרה אצל בנפיקה, 1:2 לריאל מדריד על שחטאר דונייצק

מסי כבש לצרפתים, אבל דנילו עם שער עצמי קבע 1:1 בליסבון. רודריגו ו-ויניסיוס הכניעו את האוקראינים, צמד להולאנד ב-0:5 של מנצ'סטר סיטי על קופנהאגן. 0:3 לצ'לסי על מילאן

קליפ סיכום היום בספורט, 4.10/ספורט1

פרט למשחק בין יובנטוס למכבי חיפה שמטבע הדברים משך את תשומת ליבו של הצופה הישראלי הממוצע והסתיים ב-1:3 לאיטלקים, נערכו במקביל חמישה משחקים נוספים כשבמוקד הניצחונות של ריאל מדריד, מנצ'סטר סיטי וצ'לסי והמעידה של פריז סן ז'רמן בליסבון נגד בנפיקה.

בית ה'

רד בול זלצבורג - דינמו זאגרב 0:1

ניצחון לאוסטרים בקרב הקבוצות המפתיעות. דינמו זאגרב הצליחה להפתיע בביתה את צ'לסי במחזור הראשון, אבל לאחר מכן ספגה שלישייה בסן סירו במילאנו והערב נכנעה לפנדל של נואה אוקאפור, שהכריע את ההתמודדות בדקה ה-71. זלצבורג עדיין ללא הפסד אחרי שסחטה תוצאות תיקו ממילאן ובלונדון נגד צ'לסי.

דקה 71: גול! מוהרמי ביצע עבירה בתוך רחבת דינמו זאגרב והשופט הצביע על הנקודה הלבנה. אוקאפור בעט את הפנדל פנימה, 0:1 לזלצבורג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
פייר אמריק אובמיאנג, חלוץ צ'לסי. Catherine Ivill, GettyImages
שערו הראשון בליגת האלופות במדי צ'לסי. אובמיאנג/GettyImages, Catherine Ivill

בית ה'

צ'לסי - מילאן 0:3

הניצחון הראשון של גרהאם פוטר בליגת האלופות. צ'לסי החלה את הקמפיין עם הפסד מביך לדינמו זאגרב ולמחרת פיטרה את תומאס טוכל, אבל במחזור השני אכזבה גם כן עם 1:1 ביתי מול זלצבורג. דווקא מול הרוסונרי חגגו הבלוז, כשתחילה היה זה ווסלי פופאנה שכבש מקרוב אחרי ערבובייה ברחבה, במחצית השנייה ריס ג'יימס בישל לפייר אמריק אובמיאנג והמגן הימני גם התכבד בהבקעת השער השלישי - שער ובישול שלו תוך 6 דקות. מילאן של סטפנו פיולי איבדה את הפסגה וירדה עד למקום השלישי, כשהיא וצ'לסי בשוויון עם 4 נקודות לכל אחת.

דקה 24: גול! טיאגו סילבה עלה גבוה לכדור קרן וסחט הצלה, אבל הכדור החוזר הסתיים בערבובייה ברחבה שבסיומה ווסלי פופאנה כבש. 0:1 לצ'לסי.

דקה 38: פופאנה חגג שער בכורה במדי הבלוז, אבל לצערו כמה דקות לאחר מכן נפגע בברכו והוחלף.

דקה 56: גול! ג'יימס נותר ללא כיסוי בימין, הרים לפייר אמריק אובמיאנג וסידר לחלוץ שער קל.

דקה 62: גול! שחקן נוסף הערב שבמאזנו שער ובישול הוא ג'יימס. דקה אחרי שהמגן הימני של צ'לסי סידר לסטרלינג הזדמנות נוחה שהסתיימה בהחמצה, הפעם הקשר הוא על תקן המבשל לג'יימס שבעט כדור גבוה לפינה הקרובה וקבע 0:3.

רודריגו, שחקן ריאל מדריד. JAVIER SORIANO, GettyImages
רודריגו הבקיע וגם בישל/GettyImages, JAVIER SORIANO

בית ו'

ריאל מדריד - שחטאר דונייצק 1:2

אלופת אירופה נעצרה אחרי 10 ניצחונות רצופים בכל המסגרות בסוף השבוע עם 1:1 ביתי מאכזב מול אוסאסונה, אבל היום שבה למסלול הניצחונות מול האוקראינים. היכולת לא הייתה בשיאה וקארים בנזמה שוב לא כבש, אבל קרלו אנצ'לוטי נהנתה משערים של הברזילאים רודריגו ו-ויניסיוס ג'וניור. עוד לפני המחצית שחטאר צימקה משער יפהפה של זובקוב, אך למרות ההפסד היא עדיין במקום השני.

דקה 13: גול! טשואמני מסר לרודריגו שניסה להכניס כדור בין שניים, אבל רגל אוקראינית הצליחה לבלום את הניסיון - אלא שרודריגו מיד שיחרר בעיטה לפינה הרחוקה ובעזרת השוער שזינק מאוחר חגג יתרון מוקדם. 0:1 לבלאנקוס.

דקה 28: גול! בנזמה הסתובב והריץ התקפה מהירה, מסר לרודריגו והוא בנגיעה שלח את ויניסיוס ג'וניור למצב נוח שהסתיים עם כדור ברשת.

דקה 39: גול! שחטאר חזרה למשחק עם ביצוע מרהיב של אולכסנדר זובקוב, שבחצי מספרת הכניע את לונין.

אולכסנדר זובקוב, שחטאר דונייצק. THOMAS COEX, GettyImages
שחטאר מבחינתה לפחות צימקה בביצוע מרהיב/GettyImages, THOMAS COEX

ר.ב. לייפציג - סלטיק 1:3

ליאל עבדה לא יצא עם אלופת סקוטלנד למשחק בגרמניה בעקבות יום הכיפורים, זו שנה שנייה ברציפות שהוא מחמיץ משחק במסגרת אירופית אחרי שנעדר גם ממפגש הליגה האירופית בעונה שעברה מול בטיס, ובלעדיו הסקוטים התקשו בגרמניה ונותרו עם נקודה אחת בלבד בבית. השוער ההונגרי של לייפציג, פטר גולאצ'י, נפצע כבר בדקה ה-13 והוחלף, אבל משם המשחק הלך לידיים של המקומיים - אנקונקו הבקיע בחלוף 14 דקות, אנדרה סילבה השלים צמד במחצית השנייה אחרי שז'וטה רק איזן זמנית בפתיחת המחצית השנייה ולייפציג עם נקודות ראשונות העונה בקמפיין האלופות.

דקה 27: גול! אנקונקו קיבל כדור עומק, חדר לרחבה, עבר את הארט ומזווית חדה בעט שטוח ופנימה. 0:1 ללייפציג.

דקה 48: גול! ריו הטאטה בכדור עומק שלח את קיוגו פורוהאשי לדהירה לעבר השער, האחרון בכדור רוחב מצא את ז'וטה הפורטוגלי ומול השער הוא לא התבלבל וקבע 1:1.

דקה 64: גול! דקה אחרי ששער של דומיניק סובולסאי נפסל, ג'ו הארט מסר היישר לרגליו של ההונגרי, הוא מיד הציב את את אנדרה סילבה באחד על אחד מול השוער והחלוץ גלגל לפינה הרחוקה ופנימה.

דקה 77: גול! לייפציג סגרה סיפור עם השער השלישי. אנקונקו שלח כדור מאגף שמאל לימין, מוחמד סימקן הוריד בנגיעה מהאוויר לסילבה והחלוץ חגג צמד ממצב נוח.

דומיניק סובוסלאי חוגג עם חולצה של פטר גולאצ'י, שוער לייפציג שנפצע. רויטרס
סובוסלאי לא שכח את גולאצ'י/רויטרס

בית ז'

מנצ'סטר סיטי - פ.צ. קופנהאגן 0:5

עדיין לא הסתיים השבוע הראשון של חודש אוקטובר וארלינג הולאנד כבר עם 19 שערים בכל המסגרות. הנורבגי חגג צמד כבר במחצית הראשונה, ובסיומה ירד לנוח לקראת המשחק בשבת נגד סאות'המפטון. אלופת אנגליה גם נהנתה משער עצמי של הדנים (הרחקת כדור בניסיון למנוע מהולאנד שלושער), ריאד מחרז הבקיע בפנדל את שערו הראשון העונה וחוליאן אלברס חתם את תוצאת הסיום עם שערו הראשון במפעל.

דקה 7: גול! ז'ואאו קאנסלו פרץ מימין ללא הפרעה, מסר רוחב על הקרקע ובמקום הנכון ובזמן הנכון היה מי אם לא הולאנד שמקרוב בעט כדור חזק לרשת. שערו ה-27 בהופעתו ה-22 במפעל.

דקה 24: גול! קרן מימין של ריאד מחרז הורחקה, אבל הכדור ניתז אל סרחיו גומס שבעט כדור חזק שנהדף היישר אל רגליו של הנורבגי שמקרוב השלים צמד.

דקה 39: גול! קל מדי לסיטיזנס. שוב גומס בעט מחוץ לרחבה, הפעם חוצ'ולאבה הגאורגי ניסה למנוע מהולאנד להגיע לכדור, אבל בעט לשערו שלו.

דקה 55: גול! הולאנד יצא במחצית וכבר לא יחגוג שלושער, אבל הסיטיזנס ממשיכים בשלהם. לאפורטה נתפס ברחבה ומחרז ניצל זאת כדי לכבוש את שערו הראשון העונה כשדייק בבעיטת פנדל.

דקה 76: גול! גריליש מסר למחרז, האלג'יראי מצא את אלברס והארגנטינאי בעט בנגיעה את שערו הראשון בליגת האלופות.

שחקן מנצ'סטר סיטי ארלינג הולאנד. רויטרס
בלתי ניתן לעצירה. ארלינג הולאנד/רויטרס

סביליה - בורוסיה דורטמונד 4:1

עוד לפני המשחק דווח שהמאמן ז'ולן לופטגי צפוי לסיים את תפקידו בסביליה ושהוא בדרכו לוולבס מהפרמיירליג, ואחרי התבוסה הביתית לדורטמונד קשה שלא להאמין לפרסומים. בלינגהאם בישל לגררו בדקה השמינית, כבש בעצמו בדקה ה-41 וכעבור שתי דקות אדיימי נעץ את השלישי. סביליה חזרה מהפסקת המחצית יותר טוב וגם צימקה משער של אן נסירי, אבל ברנדט נעץ את המסמר הרביעי והאחרון.

דקה 6: גול! ג'וד בלינגהאם ה-19, עם סרט הקפטן על הזרוע, העביר לאגף שמאל, גררו עצר היטב, התקדם ובעט לפינה הרחוקה כדור שנעצר ברשת.

דקה 41: גול! בלינגהאם לא הסתפק בבישול, נכנס לרחבה, היתל בשלושה שחקנים וסיים עם כדור חכם לפינה הרחוקה.

דקה 43: גול! דורטמונד לא מרחמת על האנדלוסים. מוקוקו בעט כדור שבונו רק הדף, קארים אדיימי היה הראשון להגיע לריבאונד ומנקודת הפנדל קבע 0:3 לפני המחצית.

דקה 51: גול! יוסף אן נסירי התמקם מצוין להרמה של אלכס טלס ונגח פנימה.

דקה 75: גול! יוליאן ברנדט היה חופשי במרכז הרחבה ונגח את הרביעי של הצהובים-שחורים.

ג'וד בלינגהאם, קשר דורטמונד. CRISTINA QUICLER, GettyImages
שער ובישול לקפטן הצעיר של דורטמונד. בלינגהאם/GettyImages, CRISTINA QUICLER

בית ח'

בנפיקה - פריז סן ז'רמן 1:1

אלופת צרפת קיוותה להישאר מושלמת ולברוח לבנפיקה וליובנטוס, אבל שער של ליאונל מסי לא הספיק לה והיא נעצרה אחרי רצף של שבעה ניצחונות בכל המסגרות. מסי כבש בחלוף 22 דקות משריקת הפתיחה בבעיטה נפלאה, אבל למחצית ירדו הקבוצות ב-1:1 אחרי שדנילו הבקיע שער עצמי. מסי הוחלף בדקה ה-82, קיליאן אמבפה וניימאר שהשלימו 90 דקות לא הבקיעו ושתי הקבוצות נותרו בלתי מנוצחות באלופות העונה.

דקה 22: גול! חילופי מסירות בין אמבפה, ניימאר ומסי הסתיימו בכך שהארגנטינאי בעט כדור קשתי לפינה הרחוקה והוא נעצר רק בחיבור. 0:1 לפ.ס.ז'.

דקה 42: גול! המקומיים לחצו והשיגו שוויון מוצדק. פרננדס הרים לרחבה משמאל בניסיון למצוא את גונסאלו ראמוס, אבל היה זה דנילו - אקס פורטו - שנגע בכדור והכניע את דונארומה.

שחקן פריז סן ז'רמן ליונל מסי. GettyImages
רצף הניצחונות נעצר. מסי חוגג בליסבון/GettyImages

משחקי המחזור הרביעי בבתים ה'-ח'

בית ה'

מילאן - צ'לסי
דינמו זאגרב - רד בול זלצבורג

בית ו'

שחטאר דונייצק - ריאל מדריד
סלטיק - ר.ב. לייפציג

בית ז'

דורטמונד - סביליה
פ.צ. קופנהאגן - מנצ'סטר סיטי

בית ח'

מכבי חיפה - יובנטוס
פריז סן ז'רמן - בנפיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully