וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראש בדרבי: גלוך, יובאנוביץ' וזהבי צפויים לפתוח יחד

4.10.2022 / 10:50

איביץ' צפוי לחזור להרכב התקפי ביום שני, עם אותם בלמים כמו נגד מכבי חיפה. קנדיל עשוי לפתוח על חשבון ז'ראלדש, יונתן כהן וניר ביטון צפויים להיכלל בסגל. בקבוצה לא מושפעים מהביקורות על זהבי ובטוחים: המספרים יגיעו - ובגדול

תקציר: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 0:2/ספורט1

מכבי תל אביב כבר בהכנות לדרבי התל אביבי בעוד שישה ימים והבוקר (שלישי) קיימה אימון בקרית שלום לפני כניסת יום הכיפורים. שחקני הקבוצה עדיין תחת רושם הביקור אתמול של שני אוהדי הקבוצה שהותקפו על ידי אוהדים בחיפה בשבת לפני המשחק. השחקנים התעניינו במקרה ושמעו תיאורים על מה שעברו שני האוהדים שלא התגרו ולא עשו שום דבר שהיה צריך להוביל לכך שמישהו יתקוף אותם. "כשאתה רואה מקרים כאלה, הכל מקבל פרופורציות", אמר הבוקר אחד משחקני הקבוצה.

ולאדן איביץ' צפוי לשנות מערך מול הפועל תל אביב ולחזור להרכב דומה לזה שניצח את בית"ר ירושלים. הסרבי צפוי להמשיך עם שלושה בלמים כאשר השלישייה שפתחה מול מכבי חיפה צפויה להמשיך. מאור קנדיל עשוי להיות מועדף על פני אנדרה ז'ראלדש. בקישור יחזור אוסקר גלוך ל-11 ובהתקפה יצוות ג'ורג'ה יובאנוביץ' לערן זהבי. במכבי תל אביב רגועים לגבי זהבי ולמרות כל ההתעסקות התקשורתית ביכולתו הפושרת, במועדון נותנים לו את כל הזמן הדרוש מתוך ביטחון שזהבי יחזור להבקיע והרבה.

שחקני מכבי תל אביב, ערן זהבי, אוסקר גלוך. אריאל שלום
יחזרו לנצח? זהבי וגלוך/אריאל שלום

יונתן כהן צפוי להיכלל בסגל לדרבי וכך גם ניר ביטון. שניהם מתאמנים ונראים יותר טוב מאימון לאימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully