וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מבינים את תכנית איביץ'. הסגל רחוק מכשירות מלאה

3.10.2022 / 9:42

בניגוד לביקורת הנוקבת שנמתחה עליו, בקרית שלום מקבלים את הרעיון ההגנתי של המאמן בחיפה ובטוחים כי אלמלא הטעות של סבוריט, אפשר היה לנצח. מספר רב של שחקנים עם בעיות בריאות קלות. יונתן כהן עדיין צריך זמן. האוהדים שהותקפו בחיפה התארחו באימון

תקציר: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 0:2/ספורט1

אחרי יום מנוחה שתוכנן מראש, ישובו הערב (שני) שחקני מכבי תל אביב לקרית שלום כדי לפתוח בהכנות לדרבי בעוד שבוע. היום החופשי שניתן אתמול לשחקנים נוצל כדי להתאושש מההפסד למכבי חיפה שלשום. "היה צריך לנוח פיזית ומנטלית", העיד הבוקר אחד משחקני מכבי תל אביב.

בניגוד לביקורת הנוקבת שנמתחה על ולאדן איביץ', במועדון מבינים את תוכנית המשחק עימה הגיע הסרבי לחיפה. בקרית שלום קיבלו את זה שהמאמן רצה לשמור על הקבוצה במשחק במחצית הראשונה ואז ללכת על כל הקופה בחלק השני של המחצית השנייה עם ג'ורג'ה יובאנוביץ', פארפה גיאגון ואוסקר גלוך. מה שטרף את הקלפים מבחינת מכבי תל אביב היה איבוד הכדור של אנריק סבוריט שהוביל לשער הראשון של דין דוד.

סבוריט זכה אתמול לתמיכה של אוהדי מכבי תל אביב בהודעות אישיות, ברשתות החברתיות וגם בביקור אישי של אחד מאוהדי מכבי תל אביב החבר בארגון "אחים לסמל", שהעניק לו מתנה וביקש ממנו לחזור ולשמח את אוהדי הקבוצה כפי שעשה במשך שנים. "סך הכול עם כל ההפסד הכואב אנחנו רק במחזור השישי וצריך ללמוד, להפיק לקחים ולנצח את הדרבי", אמרו במועדון הבוקר.

סבוריט, אגב, ביחד עם איל גולסה, פגש היום את צמד האוהדים שנזקקו לטיפול רפואי אחרי שהותקפו בשבת מחוץ לאצטדיון לפני המשחק נגד מכבי חיפה. האוהדים התארחו בקרית שלום וקיבלו חולצות משחק רשמיות משני השחקנים.

שחקן מכבי תל אביב אנריק סבוריט. מאור אלקסלסי
תמיכה נרחבת. סבוריט/מאור אלקסלסי

לא מעט בעיות בריאותיות במכבי תל אביב אפילו שהקבוצה לא משחקת בשני מפעלים. ניר ביטון עדיין מתלונן על כאבים בגב ובגלל זה לא היה בסגל למשחק בחיפה. דריק לוקאסן גם מעדכן מדי פעם על בעיות בשרירים ורגישויות, כך שהוא נשאר על הספסל בסמי עופר. יונתן כהן הגיע בכושר לא מספיק טוב מפיזה אחרי שלא שיחק בסרייה ב' מאז מחזור הפתיחה ומכבי תל אביב תצטרך זמן כדי ליהנות ממנו. גם ג'ורג'ה יובאנוביץ' וערן זהבי לא מרגישים נוחות מקסימלית באחת מהברכיים שלהם ומשחקים מדי פעם עם משככי כאבים.

מי שזכה למלים מפרגנות אחרי המשחק בחיפה הוא שחר פיבן שהסתדר היטב עם פרנזי פיירו המאיים של מכבי חיפה. למרות פער הגבהים ביניהם, בלם מכבי תל אביב עשה עבודה טובה מול החלוץ המצוין של מכבי חיפה. אגב במועדון משוכנעים כי השער הנפלא של דין דוד היה צריך להיפסל בטענה לנבדל בכדור שחלוץ מכבי חיפה קיבל.

במכבי תל אביב נמצאים בקשר עם האוהד שנפגע בהתקפה של אוהדי מכבי חיפה עליו לפני המשחק שלשום ושמחו לשמוע שמצבו השתפר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully