וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב בין ביקורת נוקבת להשלמה: "בכל הרכב היינו מפסידים"

2.10.2022 / 6:10

אחרי ההפסד למכבי חיפה, במכבי תל אביב מצפים שולאדן איביץ' ישמור על חדר ההלבשה ויוביל לניצחון בדרבי במחזור הבא. במועדון מבינים את הביקורת על ההרכב ההגנתי של הסרבי, אבל גם מזכירים שאלמלא הטעות הקשה של סבוריט, זה יכול היה להסתיים אחרת

תקציר: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 0:2/ספורט1

תחושות קשות במכבי תל אביב אחרי ההפסד 2:0 אמש (שבת) למכבי חיפה במשחק העונה הראשון של ליגת העל. במועדון מצפים שולאדן איביץ' יחזיר מהר מאוד את השחקנים למסלול ולא ייתן לביקורת החריפה מסביב לחלחל פנימה וליצור סדקים בחדר ההלבשה. לקבוצה מצפה במחזור הבא הדרבי הגדול מול הפועל תל אביב, כך שהסיטואציה יכולה ללכת לשני כיוונים. ניצחון בבלומפילד, הרגעת השטח והקהל והמשך המאבק על המקום הראשון או איבוד נקודות בין אם על ידי תיקו ובוודאי על ידי הפסד והמשך הידרדרות של כדור שלג.

"מכבי חיפה יצאה היטב מההפסד שלה להפועל ירושלים. עכשיו אנחנו צריכים להוכיח בגרות ולצאת מההפסד שלנו למכבי חיפה", אמרו אמש במכבי תל אביב.

ערן זהבי, שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
המטרה כעת: הרגעת השטח. זהבי ויובאנוביץ' מאוכזבים/מאור אלקסלסי

לכולם במכבי תל אביב ברור שאיביץ' בחר בתוכנית משחק שנכשלה. הסרבי הלך במודע למשחק בחיפה אמש עם הרכב הגנתי מאוד. הוא רצה להחזיק משחק על תיקו אפס ואז להכניס ל-20 הדקות האחרונות את שחקני החלק הקדמי כדי לנסות ולנצח. כניסתם של ג'ורג'ה יובאנוביץ', פארפה גיאגון ואוסקר גלוך הייתה יכולה להוביל לסיום מנצח ואז הסרבי היה מוכתר לטקטיקן מושלם, אבל המציאות טפחה על פניו.

"דווקא כשהיה נדמה שאנחנו הולכים נכון בתוכנית המשחק, איבדנו את הכדור שהוביל לשער שלהם", אמרו אמש במכבי תל אביב על מסירת הרוחב הנוראית של אנריק סבוריט ממנה הגיע השער של דין דוד. "הכי טבעי וקל להאשים עכשיו את המאמן וברור שהוא זה שבוחר את ההרכב ואת המערך, אבל הוא לא יכול להיות אחראי על זה ששחקן מאבד כדור ומסדר גול לקבוצה היריבה בדקה כל כך קריטית. אם לא האיבוד של סבוריט, היינו גם מנצחים את המשחק וכל הביקורת מתחלפת".

שחקנים בקבוצה התחלקו אמש בין כאלה שהעריכו כי ניתן היה להשיג יותר לבין כאלה שחושבים כי מכבי חיפה בביתה עדיין קבוצה יותר טובה. "בכל הרכב היינו מפסידים את המשחק", אמר אמש אחד השחקנים. "ברור שאפשר לפנטז ולדבר על ההרכב הרגיל שלנו ועל המערך של השני חלוצים, אבל יכול להיות שדווקא אם היינו עולים מאוד פרוצים ולא מעובים באמצע, היינו בפיגור של שני שערים כבר במחצית הראשונה".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
שחקן מכבי תל אביב אנריק סבוריט. מאור אלקסלסי
"אם לא הטעות, היינו מנצחים". סבוריט לצד דור פרץ/מאור אלקסלסי

בשורה התחתונה מכבי תל אביב הגיעה למשחק העונה הראשון לא מוכנה. ערן זהבי עדיין עולה לשחק עם רגישות בברך, דריק לוקאסן לא התאמן בכל האימונים, ניר ביטון סבל מכאבי גב ויונתן כהן הגיע לפני סגירת החלון אחרי שלא שיחק באיטליה. גם יובאנוביץ' התאמן ביום חמישי עם קיבוע בברך. למרות כל זאת, במועדון אופטימיים. "לא הפסדנו לקבוצה קטנה. הפסדנו למכבי חיפה האלופה בבית שלה וצריך לקחת את הדברים בפרופורציות", אמרו אמש גורמים במועדון בדרך מחיפה לתל אביב. "לא רצינו להיות אחרי שישה מחזורים כבר עם איבוד חמש נקודות, אבל זו המציאות והחוכמה היא להתעשת עכשיו, ללכת לדרבי ולהביא שלוש נקודות. עם מכבי חיפה ניפגש בסיבוב הבא ואיביץ' בטוח יסיק את המסקנות שלו".

אחת המסקנות עליהן מדברים במועדון היא ההכרח לעבור ולשחק גם עם ארבעה בהגנה ולא לחשוש לשחק עם שחקני קו בהתקפה. מערך של 3:3:4 אותו זנח איביץ' לחלוטין הוא מערך שבעיני גורמים בקבוצה אפשר וצריך לחזור אליו מדי פעם עם השחקנים שיש למכבי תל אביב, וזאת למרות שהסרבי לא קיבל שחקני כנף מהירים בחלון שהסתיים. "יש לנו שחקנים לכל השיטות והמערכים", אומרים במועדון. "בשביל הליגה כאן בישראל יש לנו מספיק מהירות ואין מה לחשוש ממעבר למערכים אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully