וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה בפסגה אחרי 839 ימים, אנצ'לוטי: "תאונות יכולות לקרות"

בנזמה החמיץ פנדל בפעם שלישית השנה מול אוסאסונה וריאל מדריד מעדה, המאמן יצא להגנתו: "עדיין הבועט הכי טוב שלנו". וגם: הסיבה לאי שיתופו של הזאר, קורטואה ייבדק ועל פי ההערכה ישוב עד הקלאסיקו

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 2.10/ספורט1

שבועיים לפני הקלאסיקו הגדול בספרד, ה"לה ליגה" מציגה מהפך: ריאל מדריד נעצרה אחרי פתיחת עונה מושלמת עם 1:1 ביתי מול אוסאסונה ואפשרה ליריבה הגדולה לחלוף על פני בפסגה בזכות הפרש שערים עדיף בהרבה.

קארים בנזמה, שחזר במשחק הזה להרכב של האלופה, היה יכול להכריע את המשחק כשסחט פנדל, אבל בעט מהנקודה הלבנה למשקוף ורשם החמצת פנדל שלישית מול אותה קבוצה בשנת 2022. בנזמה ומריאנו עוד הגיעו למצבי נגיחה בתוספת הזמן, אבל לא הצליחו הפעם להשיג את השער הדרמטי שכל כך מאפיין את הקבוצה של אנצ'לוטי. בפסגה, כאמור, התבססה ברצלונה ששבה לשם אחרי 839 ימים.

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד נדחף על ידי דויד גרסיה שחקן אוסאסונה. רויטרס
קאמבק מתסכל. בנזמה/רויטרס

קרלו אנצ'לוטי המתוסכל אמר בסיום: "הגיע לנו לנצח, אבל החמצנו פנדל. זה יכול לקרות. שיחקנו טוב מבחינה הגנתית. היה קשה למנוע את הגול שלהם ובמחצית השנייה היתה להם בעיטה אחת לשער. אנחנו היינו מאוזנים. בנזמה לא היה במיטבו, אבל הוא ימשיך לעבוד קשה לקראת המשחקים הבאים - הוא בועט הפנדלים הכי טוב שלנו וזה לא ישתנה, תאונות יכולות לקרות".

כשנשאל מדוע העדיף את מריאנו על חשבון אדן הזאר, השיב המאמן: "היכולות של מריאנו התאימו לנו יותר, זה לא היה סגנון המשחק שמתאים להזאר". אנצ'לוטי גם אישר שהשוער טיבו קורטואה ייבדק היום, כשההערכה היא שיחזור לכל המאוחר עד הקלאסיקו ביום בעוד כשבועיים, אך עלול להיעדר ביום שלישי נגד שחטאר בליגת האלופות ואולי גם מהמפגשים הבאים בליגה מול חטאפה ונגד האוקראינים גם בשבוע הבא.

קיקה גרסיה, כובש השער של אוסאסונה, התבדח בסיום כשאמר: "אתה רואה קאמבקים של ריאל מדריד בטלוויזיה ואתה חושב שעכשיו יגיע תורך. למרבה המזל, זה לא קרה הערב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully