וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא מושלמת: בנזמה החמיץ פנדל, רק 1:1 לריאל מול אוסאסונה

האלופה איבדה נקודות ראשונות אחרי פנדל שלישי שהצרפתי החטיא מול אותה יריבה (73). קיקה גרסיה (50) מחק יתרון של ויניסיוס (43) והשאיר את ברצלונה בפסגה

תקציר ה-0:3 של ארגנטינה על ג'מייקה, כולל צמד של ליאו מסי/ספורט1

המחזור השביעי בלה ליגה נמשך היום (ראשון) עם איבוד נקודות ראשונות של ריאל מדריד, שהסתפקה ב-1:1 ביתי מול אוסאסונה. עוד קודם לכן הפסידה בטיס 1:0 אצל סלטה ויגו, ולנסיה חילצה 2:2 בדקה ה-96 אצל אספניול, ריאל סוסיאדד רשמה 3:5 משוגע על ג'ירונה.

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד מתוסכל. GettyImages
לא הולך לו מהנקודה הלבנה. קארים בנזמה/GettyImages

ריאל מדריד - אוסאסונה 1:1

אלופת אירופה כבר לא מושלמת ומי שעצרה אותה היא אוסאסונה הצנועה, שאמנם לא ניצחה בברנבאו מאז 2004, אבל משיגה שם נקודה זו השנה השנייה ברציפות. הבלאנקוס הגיעו ללא טיבו קורטואה ולוקה מודריץ', אך קיבלו את קארים בנזמה אחרי שלושה משחקים ודווקא הוא לא ידע להכריע. החלוץ הצרפתי נדחף ברחבה על ידי דויד גרסיה שהורחק, אבל מול אוסאסונה יש עליו קללה מהנקודה הלבנה והוא בעט את הפנדל למשקוף והחוצה בדקה ה-79. הבלאנקוס החמיצו חמישה משבעת הפנדלים האחרונים שלהם בליגה, כשעל ארבעה מהם חתום בנזמה וזו הפעם השלישית שהוא מחטיא מול היריבה הבאסקית. נוסף, ריאל שוב לא שמרה על שער נקי ולראשונה מאז 1999/00 היא ספגה בכל שבעת מחזורי הפתיחה. ברצלונה, שהוציאה רק כדור אחד מהרשת עד כה, יכולה להיות מעודדת מכך שבועיים לפני הקלאסיקו.

דקה 34: אוסאסונה יצאה למתפרצת אחרי קרן של ריאל, אבל עבדה המושאל מברצלונה בעט החוצה.

דקה 37: ויניסיוס עשה סיבוב נהדר בצד שמאל, דהר לרחבה והקפיץ עם הפאלש לעבר בנזמה, שבעט מהאוויר כדור קשתי שחלף סמוך לקורה. זה יכול היה להיות שער מרהיב.

דקה 43: גול! ויניסיוס ניסה להרים מצד שמאל, הכדור שלו היה רחוק מכולם, אבל הפתיע את השוער הררה ונכנס פנימה. אוסאסונה דרשה פסילה בטענה לניסיון של רודיגר להגיע לכדור בזמן שהיה בנבדל, אבל אחרי בדיקת VAR התקבל האישור. החמישי העונה של ויניסיוס בליגה, 0:1 לריאל מדריד.

דקה 50: גול! המסורת של ריאל לספוג בכל משחק נשמרה, כשאונאי גרסיה הרים מימין וקיקה גרסיה נגח לאחור כדור קשתי שחלף מעל לונין המזנק שמוקם גרוע. אוסאסונה השוותה ל-1:1.

דקה 79: החמצת פנדל! דויד גרסיה דחף בבירור את בנזמה שעמד לכבוש. אחרי בדיקת VAR נקבע כרטיס אדום ופנדל לריאל, אבל בנזמה בעט חזק - אל המשקוף והחוצה. עדיין 1:1.

דקה 81: בנזמה חשב שהצליח לכפר עם שער מקרוב, אבל הדגל הונף לנבדל שאכן היה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ויניסיוס שחקן ריאל מדריד חוגג שער עם דייויד אלאבה. JAVIER SORIANO / AFP, GettyImages
בכלל לא התכוון לכבוש. ויניסיוס חוגג עם דייויד אלאבה/GettyImages, JAVIER SORIANO / AFP
אנדריי לונין שוער ריאל מדריד נכנע לנגיחה של קיקה גרסיה שחקן אוסאסונה. Denis Doyle, GettyImages
ריאל ספגה שער אחד בכל מחזור העונה. אנדריי לונין נכנע/GettyImages, Denis Doyle

סלטה ויגו - בטיס 0:1

האורחת, בלי ספק הפתעת העונה עד כה, יצאה לפגרה בסערה עם ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות. אלא שבדקה ה-20 היא איבדה את לואיז פליפה הבלם שלה שהורחק בכרטיס אדום ובעשרה שחקנים לא היה לה יותר מדי סיכוי מול סלטה, שעלתה ליתרון עוד לפני כן משער של גבריאל וייגה. בטיס פספסה הזדמנות להיצמד למקום השני בעקבות ההפסד הזה, סלטה תפסה מרחק מהתחתית.

גבריאל וייגה סלטה ויגו. GettyImages
הנחיל לבטיס הפסד שני בלבד. גבריאל וייגה/GettyImages

אספניול - ולנסיה 2:2

דרמה גדולה בקורנייה אל פראט, בסיומה לאספניול יש נקודה ביתית ראשונה ולוולנסיה נקודת חוץ ראשונה. גבריאל פאוליסטה נגח את האורחת ליתרון בדרה ה-54 אחרי קרן של חוסה גאיה, אבל חוסלו השווה אחרי שתי דקות והמארחת גם הפכה מרגלי סרג'י דארדר בדקה ה-83. מרקוס אנדרה הותיר את ולנסיה ב-10 שחקנים בדקה ה-86 ומרטין ברייתווייט, שבישל לדארדר, ראה אדום בצד השני בדקה ה-92. ולנסיה לא ויתרה והבלם המחליף אראי ג'ומרט השווה מקרוב בדקה ה-96.

ג'ירונה - ריאל סוסיאדד 5:3

משחק נפלא הסתיים בניצחון שלישי ברציפות של האורחת בכל המסגרות. אלכסנדר סורלות (8, 42), ברייס מנדס (68), מרטין סובימנדי (71) וטקפוסה קובו (85) כבשו לזכותה, רודריגו ריקלמה (23), ארנאו מרטינס (27) ו-ולנטין קסטיאנוס (48) כבשו למארחת, שספגה הפסד שני רצוף.

אדינסון קבאני שחקן ולנסיה. Quality Sport Images, GettyImages
פתח בפעם השנייה בהרכב ולנסיה. אדינסון קבאני/GettyImages, Quality Sport Images

יום שני בספרד

ראיו וייקאנו - אלצ'ה (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully