וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה לא נרגעים: "הולאנד יכול להפוך לגדול שחקני הפרמיירליג"

כוכב מנצ'סטר סיטי בקצב כיבושים מסחרר. נוויל: "זה משהו מאוד מיוחד". שמייכל: "הוא משלב את כל החלוצים הגדולים ביחד"

תקציר: מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 3:6/ספורט1

פתיחת העונה המסחררת של ארלינג הולאנד נמשכה אמש (ראשון), כשכוכב מנצ'סטר סיטי הפגיז שלושער וחילק שני בישולים ב-3:6 הגדול על מנצ'סטר יונייטד בדרבי. הנורבגי, שמספק מספרים נדירים עד כה העונה, כבש 14 שערי ליגה בשמונה משחקים. אם ימשיך בקצב הבלתי-אפשרי הזה, הוא ישבור כבר בינואר את שיא השערים לעונה אחת שקבעו אנדי קול ואלן שירר (34), ויסיים את העונה עם 71 כיבושים. כן, זה נשמע מופרך, ובשלב מסוים ניתן לצפות שהסופרסטאר הנורבגי ידעך, אבל בינתיים זה לא קורה.

"הוא יכול להפוך לשחקן הגדול בתולדות הפרמיירליג", אמר ג'ון טרי. "אנחנו מנסים להשוות אותו למישהו, אבל מעולם לא ראיתי שחקן כל כך צעיר עם תשוקה כזו להבקעת שערים. הוא פשוט לא עוצר".

"יש לסיטי שחקנים מדהימים, מאמן מדהים וחלוץ מדהים", הוסיף גארי נוויל. "ליונייטד יש על הספסל את רונאלדו, שהיה ברמה עולמית ל-10-15 שנה, אבל אנחנו רואים את הדור הבא. פיל פודן כבש שלושער והוא שחקן אנגלי, אבל ארלינג הולאנד זה סיפור אחר לגמרי. אנחנו נמצאים בנוכחותו של משהו מאוד מיוחד, הוא גורם לדברים קשים מאוד להיראות קלים מאוד. אי אפשר לעצור אותו. כבר ראינו כמה שחקנים פנטסטיים בסיטי - קווין דה בראונה, דויד סילבה, סרחיו אגוארו - אבל לו יש הזדמנות לעקוף את כולם. הוא מסוגל להשתלט על משחקים בכוחות עצמו. אנחנו מדברים פה על שחקן ברמות של רונאלדו הברזילאי וזידאן. הוא וסיטי זה פשוט לא נורמלי, לדעתי הם יכולים לזכות באליפות ב-15-20 הפרש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

גם פטר שמייכל ניסה למצוא השוואה שתעשה עם הולאנד חסד - ולא ממש הצליח: "אני רואה בו שחקנים שונים, את כל החלוצים הכי טובים משולבים יחדיו. כשמסתכלים עליו רואים כל מיני שחקנים. הוא כבש שער בסטייל זלאטן, וגם רונאלדו שם. שיחקתי נגד כמה מהחלוצים הגדולים בעולם, וחלקם נעלמו כשהם היו צריכים ריכוז. הוא כל כך מסוכן".

בקצב הזה, גם שיא השערים של אלן שירר בפרמיירליג - 260 כיבושים - נראה בסכנה ממשית. "אם הוא יישאר בליגה, השיא הזה גמור", אמר שחקן העבר כריס סאטון. "אני לא בטוח שהארי קיין יגיע לשם. שמעתי את רובי סבאג' אומר שהולאנד יבקיע העונה 51 שערים, זה לא מופרך. אם הוא בריא, הכל אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully