וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולאנד שובר שיאים, באנגליה תוקפים: "יונייטד צריכה להתבייש"

עודכן לאחרונה: 2.10.2022 / 18:38

החלוץ עם מספרים חסרי תקדים ("היתה תחושה שמשהו מיוחד יקרה"), קין זעם אחרי ה-6:3: "מביך מאוד". טן האח: "לא האמנו"

תקציר: מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 3:6/ספורט1

הפערים בין מנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד הלכו וגדלו בשנים האחרונות, אך הצגה כפי שסיפקה היום (ראשון) האלופה בדרבי הראשון של העונה הופיעה בוודאי רק בסיוטים הגדולים ביותר של השדים האדומים. פיל פודן (8, 44, 73) וארלינג הולאנד (34, 37, 64) קבעו 3:6 גדול, במשחק שיכול היה להסתיים בתוצאה גבוהה הרבה יותר. במחצית, בפיגור 4:0, נטשו חלק מאוהדי יונייטד את האצטדיון, וקשה להאשים אותם.

ארלינג הולאנד המשיך את פתיחת העונה המסחררת שלו עם שלושער ושני בישולים. "זה היה לא רע", הצטנע בסיום, כשהתראיין לצד פיל פודן. "כבשנו שישייה... מה עוד אפשר להגיד? זה מדהים. אפשר לראות שאנחנו רק רוצים כל הזמן ללכת עוד ועוד קדימה. זה מה שאני אוהב בקבוצה הזאת, אנחנו רק רוצים לתקוף, אפשר להרגיש את זה כל הזמן, אנחנו כל הזמן מוסרים אחד לשני. יכולנו לנצח בתוצאה גבוהה יותר, במחצית השנייה היינו צריכים להיות מדויקים יותר. לפני המשחק היתה תחושה שמשהו מיוחד הולך לקרות, וזה אכן קרה בסופו של דבר אני ופיל קיבלנו שני כדורים לקחת הביתה - אחד של המחצית הראשונה ואחד של השנייה".

פודן, שקיבל גם הוא כדור למזכרת אחרי השלושער הראשון שלו, הוסיף: "זה חלום שמתגשם עבורי לשחק בדרבי הזה, ותענוג להיות חלק מהקבוצה הזאת. היינו נחושים מאוד כבר מהפתיחה וניצלנו את המצבים שלנו. לי ולארלינג יש קשר מיוחד ואנחנו מחפשים אחד את השני".

"זה היה טוב מאוד", סיכם פפ גווארדיולה. "כבשנו רביעייה במחצית הראשונה ויכולנו לכבוש עוד. במחצית השנייה יונייטד השתפרה, אבל בסופו של דבר כולם באצטדיון שמחו. חלק מהשחקנים שלנו לא היו מספיק טובים היום וצריכים להשתפר".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

המספרים המדהימים של ארלינג הולאנד

* לארלינג הולאנד יש כבר שלושה שלושערים בפרמיירליג - בשמונה משחקים בלבד. לשם השוואה, גם לכריסטיאנו רונאלדו, פרנק למפארד וג'יימי וארדי גם כן יש שלושה.

* את כל שלושת השלושערים, אגב, כבש הולאנד בשלושת משחקי הבית של סיטי העונה. אף שחקן אחר בתולדות הפרמיירליג לא כבש שלושה שלושערים ברציפות בשלושה משחקי בית.

* אלן שירר, הארי קיין, סרחיו אגוארו, לואיס סוארס, דימיטאר ברבאטוב ורוד ואן ניסטרלוי כבשו שלושה שלושערים בעונת פרמיירליג אחת. הולאנד, כאמור, עשה זאת בשמונה משחקים.

* הולאנד הוא שחקן סיטי הראשון שכובש שלושער בדרבי מאז פרנסיס לי ב-1970.

* אם כוללים גם את שחקני יונייטד, השלושער האחרון שהובקע בדרבי היה ב-1994. אז היה זה אנדריי קנצ'לסקיס שהיה אחראי עליו.

* מיותר לציין שאף שחקן פרמיירליג אחר לא הגיע ל-14 שערים בשמונת משחקיו הראשונים. הכי קרוב היה מייק קווין מקובנטרי, שכבש 13 שערים ב-11 משחקיו הראשונים.

* הולאנד כבש את שלושת שעריו בדרבי ב-65 דקות. בכל 11 משחקי הדרבי של רונאלדו, הוא כבש כמות שערים זהה.

שחקן מנצ'סטר סיטי ארלינג הולאנד. רויטרס
אין דברים כאלה. הולאנד/רויטרס

ועוד קצת מספרים

* עד היום, רק שני שחקני סיטי זכו לכבוש שלושער בדרבי. הולאנד ופיל פודן הכפילו את הרשימה.

* זו הפעם השלישית ששני שחקנים מאותה קבוצה כובשים שלושער באותו משחק פרמיירליג. ג'רמיין פנאנט ורובר פירס מארסנל עשו זאת לראשונה (2003), איוסה פרס וג'יימי וארדי מלסטר עשו זאת בפעם השנייה (2019).

* יונייטד ספגה שני שלושערים באותו משחק פרמיירליג לראשונה מאז שחטפה 6:0 מהאדרספילד, אי שם ב-1930.

* סיטי הפכה לקבוצה הראשונה בתולדות הפרמיירליג שמנצחת שמונה פעמים ברציפות בבית, תוך שהיא כובשת שלושה שערים או יותר בכל אחד מהמשחקים.

* לראשונה בתולדות היריבות בין שתי הקבוצות, הוליד הדרבי תשעה שערים.

* לפפ גווארדיולה יש כעת 12 ניצחונות על מנצ'סטר יונייטד ב-21 משחקים - בדיוק אותו מאזן כמו שיש לו מול ריאל מדריד.

* זו הפעם הראשונה שסיטי כובשת שישייה בבית מול יונייטד. שתי השישיות הקודמות שלה הגיעו בחוץ.

* בגיל 22 -127 יום, פיל פודן הפך לשחקן הצעיר ביותר שמגיע ל-50 שערים תחת פפ גווארדיולה. הוא עקף את ליאונל מסי, שעשה זאת בגיל 22 ו-164 יום.

מנגד, יונייטד מנסה ללקק את הפצעים. "זה כואב מאוד, כולנו מרגישים שזה היה יום רע", הודה כריסטיאן אריקסן. "התחלנו ברגל שמאל, הם הגיעו למצבים כבר בפתיחה ואפשר להאשים רק את עצמנו. לא היינו מספיק אמיצים, יש הרבה דברים לעבוד עליהם וצריך להשתפר. זה רחוק מאוד מלהיות מקובל על הדעת".

אריק טן האח הוסיף: "זה מאוד פשוט, לא האמנו. כשאתה לא מאמין, אי אפשר לנצח, זה לא הגיוני. לא מילאנו את תכנית המשחק וזה מה שקרה. מבחינתי זה מפתיע, לא היינו מספיק אמיצים עם הכדור, ולמרות שכל הקרדיט מגיע לסיטי, זה לא קשור אליה. ההופעה שלנו פשוט לא היתה טובה. אני לא יכול לחשוב על נקודות אור כרגע. אכזבנו את האוהדים, את עצמנו, כולנו מאוד מאוכזבים".

הפנים של סר אלכס אומרות הכל

"זה יכול היה להיות עוד הרבה יותר גרוע", ניתח אגדת העבר של יונייטד רוי קין בהפסקה. "מה כבר אפשר לעשות עכשיו? אני פשוט לא מאמין כמה גרועה יונייטד היתה. הכל זה סיפור של גאווה ואופי, והם לא הראו את זה כלל. נראה שהמשחק הזה פשוט גדול מדי עבורם, אני כמעט לא מאמין למה שאני רואה. אולי הם פשוט לא האמינו. אני פשוט המום, אין אגרסיביות, הכל קל מדי לסיטי".

בסיום המשחק, הרחיב קין ואמר: "יונייטד לא יכולה לקחת שום דבר מהמשחק הזה. השחקנים צריכים להתבייש. אסור להיות בפיגור 4:0 במחצית בדרבי. זה מאוד מביך. עד כמה שסיטי היתה טובה, יונייטד היתה חסרת אונים, בעיקר בקישור. שוב אנחנו מדברים על מנהיגות - אין כאן שום דבר. סיטי הגיעה בהרכב חסר, אבל כל מי שמשחק שם הוא פשוט באיכות אחרת. טן האח בוודאי מגרד בראש ותוהה לאן נעלמה כל ההתקדמות של המשחקים האחרונים. זה צעד ענק לאחור".

גארי נוויל הוסיף במחצית המשחק: "ציפיתי לכל כך הרבה יותר מיונייטד. הם בלחץ, והם מפורקים על ידי קבוצת כדורגל יוצאת מהכלל. יונייטד פשוט מפשלת, אין פה ספק. ארלינג הולאנד מפלצת, זה כאילו הוא משחק מול ילדים בני חמש, הוא פשוט ברמה אחרת לגמרי. זו תזכורת לכמה רחוקה יונייטד מהקבוצה הטובה באנגליה, היא פתחה בהרכב הכי חזק שלה, סיטי חסרה את שני הבלמים הכי טובים שלה, ובכל זאת זה המצב".

קאסמירו ורונאלדו המומים

בלם העבר של נבחרת אנגליה ג'ונתן וודגייט הילל את כוכב המשחק ואמר: "לארלינג הולאנד יש הכל, אני לא רואה שום חולשה במשחק שלו. אם תרצה להילחם בו, הוא יילחם בך. אם תרצה לנסות לצאת למירוץ מולו, הוא ינצח אותך. יש לו כל מה שאפשר לבקש בחלוץ מרכזי, והוא פשוט קליני מול השער. זו היתה הופעה מיוחדת של סיטי".

ארסן ונגר הוסיף: "הולאנד הוא מפלצת, זה קצת מרגיש כאילו אי אפשר לעצור אותו. מלבד זאת, כל מי שמסביבו יוצא דופן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully