וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי קין: "צריך היה לשחרר את רונאלדו, מתנהגים אליו בחוסר כבוד"

קשר העבר תקף את ספסול כוכב יונייטד בדרבי: "אם הוא ימשיך לשבת בחוץ, זה ייעשה מכוער והוא עלול להוות הסחת דעת בחדר ההלבשה"

תקציר: מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 3:6/ספורט1

באנגליה ממשיכים לנתח את ה-3:6 המדהד של מנצ'סטר סיטי על מנצ'סטר יונייטד אמש (ראשון). אריק טן האח התעקש בסיום שלא הקים מהספסל את כריסטיאנו רונאלדו "מתוך כבוד לקריירה שלו", מה שהכעיס לא מעט פרשנים בממלכה.

"אני חושב שזה חוסר כבוד לרונאלדו", אמר רוי קין הכעוס. "צריך היה לשחרר אותו לפני סגירת החלון, היו לו כמה אופציות - אני יודע זאת בביטחון מלא. לשמור אותו ולהשאיר אותו על הספסל - זה מגוחך לשחקן במעמדו. אוקיי, אתה המנג'ר, יש לך כמה אופציות, אבל אתה לא משאיר את רונאלדו על הספסל. הוא אחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים. הוא נתן לו דקות במשחק או שניים באירופה, אבל זה הולך להיעשות יותר ויותר מכוער ככל שהעונה תתקדם. אם הוא ימשיך לשבת ככה על הספסל, זה יילך וייעשה יותר גרוע".

קין הוסיף וניתח: "אתה בפיגור 4:0, תסתכל על היסטוריית ההבקעות שלו. יש לו סיכוי טוב יותר משל כל אחד אחר לכבוש, אם הוא יקבל כדורים במצבים נוחים, הוא יבקיע. אם זה יימשך ככה, הוא עלול להוות הסחת דעת בחדר ההלבשה. זה הכי טבעי בעולם שהוא ייעשה מתוסכל. הוא לא חזר ליונייטד כדי לשבת על הספסל בדרבי".

גארי נוויל בחר להתמקד בקבוצה כולה בביקורת שלו: "יונייטד קפאה, היא היתה לחוצה, כל מילה שאתם רוצים. אולי זה יותר מדי לצפות, אבל חשבתי שהחלק האחורי יתפקד בצורה טובה יותר. היו ימים בעבר שהייתי מאוד טעון אחרי הפסד כזה ותוהה לאן המועדון הזה הולך, אבל אני לא מרגיש ככה הפעם כי היריבה היתה יוצאת מהכלל. העובדה שיונייטד חזרה וכבשה שלושה שערים אולי תעודד קצת, השאלה כיצד היא תגיב בשבועות הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully