וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגרה החקירה נגד דודי סלע, שנוקה מחשד להטיית משחק ברולאן גארוס

עודכן לאחרונה: 2.10.2022 / 16:25

חדשות מרגיעות: אחרי הדיווחים השנה בצרפת על חשדות נגד הטניסאי הישראלי על הטיית משחק, סלע התבשר שהחקירה נסגרה

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 2.10/ספורט1

הטניסאי הישראלי דודי סלע קיבל הודעה רשמית שבה התבשר שהחקירה נגדו על חשד להטיית משחק נסגרה. בחודש מאי השנה פורסם ב"ל'אקיפ" הצרפתי על חשד למעורבות של סלע בהטיית משחק ברולאן גארוס. על פי הדיווח, "קיים חשד להטייה של משחק בסיבוב המוקדמות הראשון בטורניר בין דודי סלע הישראלי לבין ספאטה הספרדי", שבו הישראלי הפסיד 6:3, 6:0 בתוך פחות משעה.

הישראלי בן ה-37, שבקושי משחק בסבב ונמצא על סף פרישה מהענף, קיבל כרטיס חופשי למוקדמות. הוא הפסיד את המערכה השנייה תוך 19 דקות בלבד, ובסך הכל היה על המגרש 57 דקות, שבמהלכן הרוויח 21 אלף דולר כפרס כספי.

היום, כאמור, נציגו, עו"ד יניב גביש, קיבל עדכון מה-ITIA (ועדת האתיקה של הטניס העולמי) והתבשר שהחקירה הסתיימה, ובארגון הודו לסלע על שיתוף הפעולה.

דודי סלע טניסאי ישראלי. GettyImages
לא מפתיע. סלע/GettyImages

יש לציין שסלע, שכבר רחוק משיאו ועל סף פרישה רשמית, הפסיד השנה בכל ארבעת משחקיו במוקדמות הגראנד סלאמים כבר בסיבוב הראשון. מה שהדליק נורת אזהרה בקרב המארגנים היה כמות גדולה של הימורים חשודים מקפריסין, ארמניה ואוקראינה. היחס באתרי ההימורים על הפרש המשחקונים בין השחקנים היה אובר/אנדר 9.5. המשחק נגמר בפער של 9 משחקונים לטובת הספרדי, מה שהעלה חשד. כאמור, החקירה הסתיימה.

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully