וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ל'אקיפ": חשד להטיית המשחק של דודי סלע ברולאן גארוס. סלע מכחיש

עודכן לאחרונה: 19.5.2022 / 23:02

דיווח מדאיג בצרפת: תוצאת המשחק של הטניסאי הישראלי נבדקת, אחרי שורה של הימורים חשודים על המערכה השנייה שבה הפסיד תוך 19 דקות. סלע: "אין סיכוי שאהיה מעורב בדברים מהסוג הזה"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 19.5/ספורט1

דיווחים מדאיגים בצרפת על חשד למעורבות של דודי סלע בהטיית משחק ברולאן גארוס. על פי דיווחים ב"ל'אקיפ" הצרפתי, "קיים חשד להטייה של משחק בסיבוב המוקדמות הראשון בטורניר בין דודי סלע הישראלי לבין ספאטה הספרדי", שבו הישראלי הפסיד 6:3, 6:0 בתוך פחות משעה.

הישראלי בן ה-37, שבקושי משחק בסבב ונמצא על סף פרישה מהענף, קיבל כרטיס חופשי למוקדמות. הוא הפסיד את המערכה השנייה תוך 19 דקות בלבד, ובסך הכל היה על המגרש 57 דקות, שבמהלכן הרוויח 21 אלף דולר כפרס מהמארגנים. סך הכל לא מפתיע שסלע הפסיד, לאור העובדה שהוא רחוק משיאו, וגם כך מעולם לא הצטיין על חימר, אבל במהלך המשחק קרו מספר אירועים שהדליקו נורת אזהרה בקרב המארגנים.

דודי סלע. רויטרס
דודי סלע/רויטרס

המשחק נבדק מאחר שעל המערכה השנייה במשחק הייתה כמות גדולה של הימורים. סלע, שדורג בעבר בטופ-30 בעולם וכיום 456, "נמצא במוקד החקירה" - לאור שורה ארוכה של הימורים חשודים מקפריסין, ארמניה ואוקראינה. היחס באתרי ההימורים על הפרש המשחקונים בין השחקנים היה אובר/אנדר 9.5. המשחק נגמר בפער של 9 משחקונים לטובת הספרדי, מה שהעלה חשד. טרם נפתחה חקירה רשמית.

עוד בוואלה!

רולאן גארוס: רפאל נדאל ונובאק דג'וקוביץ' יוכלו להיפגש כבר ברבע הגמר

לכתבה המלאה

תגובתו של דודי סלע:

"לשמחתי, מי שמכיר אותי כשחקן וכבעיקר כאדם, לאורך כל שנות חיי והקריירה שלי, יודע שהדברים שפורסמו היום לא רק שלא נכונים, אלא שאין כל סיכוי שאהיה מעורב בדברים מהסוג הזה, הימורים על משחקי ספורט בכל הענפים קיימים בהרבה מקומות, ואין לי כמובן כל קשר למה שמתנהל שם.

"מי שמעורב בענף אמור בקלות להבין שכשחקן שלא התחרה תקופה ארוכה עקב פציעות, הסיכוי שלי לנצח את המשחק נגד שחקן שדורג הרבה מעליי, היה לא גבוה ממילא, כך שתמוה שהיה צורך בכלל בהימורים מהסוג הזה.

"צר לי שגופי תקשורת חושבים קודם כל על הרייטינג שלהם ולא בוחלים בלפגוע בשמו הטוב של שחקן, אדם שלא נפל רבב בהתנהלותו משך עשרות שנים.

"כשאשוב לארץ אתייעץ עם יועציי כיצד להגיב לפרסום המוזר הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully