וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: רפאל נדאל ונובאק דג'וקוביץ' יוכלו להיפגש כבר ברבע הגמר

עודכן לאחרונה: 19.5.2022 / 21:58

שיבוץ קשה לסרבי, שנמצא באותו חלק של ההגרלה יחד עם רפא, אלקראס וזברב החזקים. וגם: דרבי רוסי אפשרי ברבע, פתיחה קשה לאוסקה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 19.5/ספורט1

הגרלת הרולאן גארוס שנערכה היום (חמישי) קבעה שאלוף הטורניר נובאק דג'וקוביץ' ומלך החימר של כל הזמנים רפאל נדאל יוכלו להיפגש כבר ברבע גמר הטורניר.

דג'וקוביץ', המדורג 1 בעולם, חוזר לשחק בטורניר גרנד סלאם אחרי שלא הותרה כניסתו לאוסטרליה בתחילת השנה, ויפתח את דרכו בטורניר מול היפני יושיטו נישיוקה.

לצערו של הסרבי, הוא הוגרל בחצי הקשה של ההגרלה, שבו משחק גם נדאל (אלוף הטורניר 13 פעמים), גם קרלוס אלקראס, הספרדי הלוהט העולה, וגם סשה זברב, שיוכל לשחק מול אלקראס ברבע הגמר (המנצח ביניהם יהיה נגד המנצח בין נדאל לנולה).

אליפות צרפת הפתוחה תיערך ללא הגבלות קהל לראשונה זה שלוש שנים, כשלשמחתו של דג'וקוביץ' ההגבלות שבוטלו מאפשרות לו להשתתף ולהיכנס למדינה על אף סירובו להתחסן.

בחצי התחתון של ההגרלה סטפנוס ציציפאס (שבשנה שעברה הפסיד בגמר) יפתח מול האיטלקי לורנצו מוסטי, שבשנה שעברה הפסיד לדג'וקוביץ' בסיבוב הרביעי רק אחרי קרב של חמש מערכות.

המדורג 2 דניל מדבדב עשוי לפגוש את בן ארצו אנדריי רובלב ברבע הגמר, כאשר כידוע הפעם טניסאים רוסים כן יכולים להשתתף במשחקים, בניגוד לווימבלדון שמארגניו בחרו להחרים רוסים ובלארוסים בעקבות המלחמה באוקראינה.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי עם נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
עוד קרב לרשימה? נדאל ונולה/רויטרס

אצל הנשים: איגה שביונטק, הפולנייה המדורגת 1, תקווה לזכות בתואר בפריס בפעם השנייה תוך שלוש שנים, ועשויה לפגוש ברבע הגמר את ילנה אוסטפנקו, האלופה לשעבר. אוסטפנקו היא האחרונה שניצחה את שביונטק - לפני שהפולנייה החלה ברצף של 28 ניצחונות רצופים, שבמהלכם זכתה בחמישה טורנירים. האלופה המכהנת, ברבורה קראיצ'קובה, עשויה לפגוש את ויקטוריה אזרנקה בשמינית. נאומי אוסקה, שבשנה שעברה פרשה מהטורניר בעקבות בעיות נפשיות, תפתח מול אמנדה אניסימובה (27 בעולם).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully