וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: "זה גלגל שנצטרך לעצור". דאגה מיכולת החלק הקדמי

2.10.2022 / 10:11

הצהובים-שחורים שוב הפסידו וסופרים 4 משחקים רצופים ללא שער שדה. קארצב וברקו שוב אכזבו, גוברים הקולות להחלפת הגרמני

תקציר: מכבי נתניה - הפועל באר שבע 2:1/ספורט1

ההפסד הביתי אמש (שבת) 2:1 להפועל באר שבע הדליק לא מעט נורות אדומות בקרב אנשי מכבי נתניה. זה היה ההפסד השלישי של נתניה בששת מחזורי הפתיחה והיא מדורגת בתחתית עם 5 נקודות מ-18 אפשריות.

אחד הדברים שמדאיגים מאוד את הצוות המקצועי זו העובדה שהקבוצה מתקשה מאוד לכבוש ולמעשה לא הבקיעה שער שדה כבר ארבעה משחקים רצופים. אמש כבש פטריק טוומאסי ישירות מבעיטת הקרן ובשאר המשחק התקשתה הקבוצה לייצר מצבים. המנהל המקצועי אלמוג כהן והמאמן בני לם יצטרכו למצוא פתרונות במשחקים הקרובים.

"הכול קשור לביטחון עצמי", אמר המאמן בני לם בסיום, "אם היינו גומרים את המשחק ולא עושים פנדל מכלום, אז הכול היה אחרת. אולי זה קורה מרוב שהשחקנים רוצים כבר לנצח. ניצחון אחד והכול יתחיל להידבק. זה גלגל שנצטרך לעצור אותו", הוסיף המאמן.

שחקן הכנף אריך ברקו שנכנס כמחליף, שוב אכזב וגוברים הקולות להחליף אותו בחלון הקרוב של חודש ינואר. יחד עם זאת, עד פתיחת החלון הבא יש עוד שלושה חודשים ובנתניה יש גם כאלה שמאמינים שהשחקן עוד ישתפר ויתרום לקבוצה.

אריך ברקו מכבי נתניה. ברני ארדוב
עד עכשיו מדובר באכזבה. ברקו/ברני ארדוב

עדן קארצב שוב אכזב מאוד ביכולתו ואף גרם לפנדל שהביא לשער השוויון של באר שבע. קארצב שיחק 120 דקות במדי הנבחרת הצעירה בשבוע שעבר נגד אירלנד והעייפות ניכרה עליו אמש. נכון לעכשיו, השחקן מתקשה לשחזר את היכולת שלו מהעונה שעברה ואין ספק שזה משפיע על הקבוצה כולה. גם מיכאל אוחנה ואביב אברהם שנכנסו כמחליפים בחצי השני, לא תרמו יותר מדי.

במועדון מתכוונים לערוך בירור עם איש הצוות של הקבוצה שהיה מעורב בסיום המשחק בעימות אלים עם שחקן הפועל באר שבע, שאפי סוליימאנוב. לטענת אנשי באר שבע, חבט איש הצוות בפניו של הקשר במהלך מהומה בה היו מעורבים גורמים משני הצדדים. בנתניה טוענים שחלק משחקני באר שבע, ביניהם מיגל ויטור, חגגו את הניצחון בצורה מתריסה והדבר גרם להתלקחות.

מעבר לצרות המקצועיות, בנתניה יש חשש גם מפני העמדה נוספת לדין משמעתי בעקבות הדלקת אבוקות ביציע. בקבוצה ימתינו להחלטת תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף אם להעמיד את הקבוצה לדין בסעיף של התפרעות אוהדים ואם כך אכן יקרה, לחובתה של נתניה עומד עונש על תנאי של משחק ללא קהל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully