וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בב"ש טוענים ששאפי הותקף, ניצן: "ההתנהגות שלהם לא ספורטיבית"

העניינים התלהטו אחרי ה-1:2 של באר שבע בנתניה. בבירת הנגב אמרו שיגישו תלונה. לם על המשבר: "הכול הולך הפוך, כבר ראינו ניצחון"

תקציר: מכבי נתניה - הפועל באר שבע 2:1/ספורט1

הפועל באר שבע רשמה הערב (שבת) ניצחון חוץ שלישי ברציפות, הפעם 1:2 על מכבי נתניה. זו הפעם הראשונה בה הקבוצה מבירת הנגב עושה זאת מאז 1993/94 ובדומה ל-2:3 על הפועל תל אביב, גם הפעם היא נחלצה מפיגור והשיגה שלוש נקודות הודות לשער מאוחר. החבורה של אליניב ברדה ממשיכה להתקרב לשתי המוליכות, בעוד נתניה עם שתי נקודות מ-15 האחרונות והיא בתחתית.

אחרי המשחק התפתחה מהומה באזור חדרי ההלבשה. בנתניה טענו שמיגל ויטור קילל ובבאר שבע אמרו שזה לא נכון ושאם הבלם פלט קללה, היא לא כוונה לשחקני נתניה. בקבוצה מבירת הנגב הוסיפו ואמרו ששאפי סוליימאנוב הותקף על ידי עובד של מכבי נתניה ושהם מתכוונים להגיש תלונה במשטרה.

שוערה הוותיק של מכבי נתניה, איתמר ניצן, אמר בכעס: "הם ניצחו, כל הכבוד, מגיע להם... ההתנהגות שלהם לא ספורטיבית בעיני. אבל אני מעדיף לדבר על כדורגל".

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה. ברני ארדוב
"אתם קוראים לזה אופי, אני קורא לזה גם לב". ברדה/ברני ארדוב

מאמן באר שבע, אליניב ברדה, סיכם: "עד שספגנו לא הבאנו מספיק איכות, אני לא מרוצה. אנחנו צריכים להיראות הרבה יותר טוב. הכדורגל לא היה מספיק טוב, היה חסר לנו קצב בחצי הראשון. אני רוצה לשחק הרבה יותר טוב. דווקא אחרי שספגנו, השתלטנו על המשחק ופתאום הגענו למצבים. אתם קוראים לזה אופי, אני קורא לזה גם לב. זו לא הפעם הראשונה שאנחנו חוזרים מפיגור".

באר שבע ביצעה הערב מהפך משערים של תומר חמד (פנדל) ושי אליאס, שנכנסו כמחליפים. ברדה אמר: "לפעמים החילופים הם בינגו ולפעמים זה פחות טוב. כל מי שנכנס עשה את זה בצורה טובה. זו הדינמיקה בתוך קבוצה, שיש הרבה שחקנים טובים, כולם רוצים דקות ויש מי שמוכיח שהוא ראוי".

שי אליאס, ששער הבכורה שלו בבאר שבע הפך לשער ניצחון: "אין יותר כיף מלחגוג שער בכורה במשחק כזה טעון, בדקה כזו. אני שמח ואני בטוח שבהמשך יהיו דברים גדולים".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם הקהל. ברני ארדוב
עוד מהפך, עוד ניצחון. שחקני הפועל באר שבע/ברני ארדוב

המאמן המפסיד, בני לם: "היו היום שתי קבוצות שרצו לנצח. באר שבע חזקה ולקחנו את זה בחשבון. התחלנו טוב וגם כבשנו, אבל זה לא הספיק כי לבאר שבע יש כלים חזקים מאוד. החילופים שלהם עשו את העבודה ושלי לא הספיקו".

לם המשיך: "חסר לנו ניצחון, זו תקופה כזו שהכול הולך הפוך. אתה מוביל ורואה את הניצחון ואז משהו משתנה. חסר לנו טיפה והטיפה זה ניצחון אחד. גם בשנה שעברה, כשהגעתי, היינו בתחתית ובסוף הגענו לפלייאוף העליון ולאירופה. כל משחק הוא קשה ומסוכן, אנחנו צריכים לקחת את עצמנו בידיים".

איתמר ניצן: "הובלנו ולא ניצחנו. צריכים לעשות חושבים ולהבין למה זה לא קורה. כולם מאוכזבים, זה כבר היה בידיים שלנו. אני נסער מזה שאנחנו לא מצליחים להשיג את הנקודות שאנחנו צריכים להשיג, לא מהעימות. יש לנו אמונה בדרך שלנו, כרגע זה לא מניב פירות, אבל נמשיך בה".

מאמן מכבי נתניה בני לם. ברני ארדוב
לם במשבר/ברני ארדוב

במחזור הבא מכבי נתניה תתארח אצל סקציה נס ציונה, בעוד הפועל באר שבע תארח את הפועל חיפה. למחזיקת הגביע ממתין בתווך משחק חוץ נגד לך פוזנן בקונפרנס ליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully