וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי שבר את שיאו של זידאן, לבנדובסקי שוב הושיע: "החלוץ הטוב בעולם"

מאמן ברצלונה הפך לראשון שלא מפסיד ב-18 משחקי חוץ רצופים ב"לה ליגה" והחמיא לסקורר שלו. טר סטגן שבר שיא דקות ללא ספיגה. בוסקטס: "יש לנו שוער גדול"

תקציר: כל שערי השבת בליגה האנגלית, מחזור 9/ספורט1

ברצלונה התארחה אמש (שבת) אצל מאיורקה במצב ממש לא אופטימלי. שחקני נבחרת ספרד היו שחוקים, הבלמים פצועים ובראש ישב חזק המשחק הקריטי נגד אינטר בליגת האלופות בעוד 3 ימים. אלא שלברצלונה, שניצחה 0:1, יש העונה שני יתרונות גדולים על פני כל הקבוצות האחרות. היתרון הראשון הוא כמובן רוברט לבנדובסקי, שכבש שער ניצחון יפהפה והעלה את מאזנו ל-9 שערים (!) בשבעה מחזורים בלבד. היתרון השני של בארסה העונה הוא ההגנה הנהדרת שלה, שספגה שער אחד בלבד בשבעה מחזורים.

ריאל מדריד לשם השוואה ספגה שישה שערים בשישה מחזורים. קונדה ואראוחו, מי שהובילו את ההגנה של בארסה בפתיחת העונה, נותרו בחוץ בגלל פציעות אבל ג'רארד פיקה יצא מההקפאה, פתח בהרכב ונראה מצוין כמו גם טר סטגן שלקח כמה כדורים קשים והוא עם שער נקי כבר יותר מ-500 דקות. מי שעוד רשם שיא במשחק הזה הוא צ'אבי, שעקף את שיאו של זינדין זידאן ורשם שיא היסטורי של 18 משחקי חוץ רצופים ללא הפסד.

צ'אבי מאמן ברצלונה. GettyImages
18 משחקי חוץ ללא הפסד. צ'אבי/GettyImages

"יש לנו שוער נהדר והוא מוכיח את זה כל פעם מחדש", פרגן בוסקטס לטר סטגן לאחר המשחק, "היינו צריכים להבקיע עוד שער או שניים, אבל תמיד קשה לחזור אחרי פגרת הנבחרות".

גם צ'אבי התייחס להגנה המצוינת של קבוצתו ואמר: "שוב שמרנו על שער נקי, זה חשוב. טר סטגן נתן משחק מדהים. זה היה משחק ממש קשה. הם שיחקו עם חמישה בהגנה וארבעה קשרים. שלוש הנקודות היו חשובות מאוד.

על היכולת המצוינת של טר סטגן ולבנדובסקי: "זה לא יהיה נכון להגיד שאנחנו תלויים בהם. יש עוד דברים, אבל ברור שהם עשו את ההבדל עבורנו. מארק נמצא בתקופה מדהימה. החלק האחורי שלנו נראה מצוין. ג'ורדי אלבה ופיקה היו טובים מאוד, גם כריסטנסן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן ברצלונה רוברט לבנדובסקי. Alex Caparros, GettyImages
שבעה משחקים, תשעה שערים. לבנדובסקי/GettyImages, Alex Caparros

תיקתקנו: צפו בסיכום אירועי היום

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 2.10/ספורט1

לשאלה האם פיקה יפתח גם מול אינטר, אמר צ'אבי: "הוא יכול לפתוח. יש לנו סגל עם הרבה שחקנים איכותיים. יש לנו משחקים בכל שלושה ימים. אמרתי כבר לשחקנים שלי שהם יקבלו דקות והם יהיו צריכים להיות מוכנים".

על השיא ששבר: "אם אתה שובר שיאים ולא זוכה בתארים, אז השיאים לא שווים כלום. זה שאנחנו עושים תוצאות טובות בחוץ, זה מראה שאנחנו עובדים טוב אבל צריך לזכות בתארים".

על לבנדובסקי: "הוא שחקן ברמה עולמית, סקורר מדהים. אולי החלוץ הכי טוב בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully