וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברט לבנדובסקי שוב כבש, ברצלונה ניצחה 0:1 במאיורקה

הפולני הבקיע מחזור שישי רצוף, צ'אבי שבר שיא של זידאן וטר סטגן קבע את רצף הדקות ללא ספיגה הטוב ביותר שלו. אתלטיקו מדריד גברה 0:2 על סביליה, וייסמן נכנס כמחליף ב-2:3 של ויאדוליד על חטאפה

מערכת וואלה!

פגרת הנבחרות הסתיימה והליגות המקומיות חוזרות בכל הכוח עד המונדיאל. המחזור השביעי בליגה הספרדית נמשך היום (שבת) עם ארבעה משחקים נוספים. ברצלונה הפצועה תתארח אצל מאיורקה, סביליה נכנעה לאתלטיקו מדריד בקרב בין שתי נציגות בליגת האלופות, ושון וייסמן נכנס כמחליף ב-2:3 הדרמטי של ויאדוליד על חטאפה.

שחקן ברצלונה רוברט לבנדובסקי. Alex Caparros, GettyImages
שער אופייני. רוברט לבנדובסקי חוגג/GettyImages, Alex Caparros

מאיורקה - ברצלונה

בצל מכת הפציעות שהשביתה את ז'ול קונדה, רונאלד אראוחו, פרנקי דה יונג וממפיס דפאי, הקטלאנים חיברו ניצחון ליגה שישי ברציפות בזכות שער של רוברט לבנדובסקי - שכבש בכל אחד מאותם שישה משחקים. למאיורקה ושוערה פרדראג ראיקוביץ' היה זה הפסד 10 רצוף נגד בארסה, דבר שלא קרה לקבוצה נגד אף יריבה בליגה הספרדית הבכירה עד היום.

הודות לניצחון, צ'אבי שבר שיא שהיה שייך לזינדין זידאן ורשם משחק חוץ 17 רצוף בליגה ללא הפסד (13 ניצחונות וארבע תוצאות תיקו). השוער מארק אנדרה טר סטגן, מצדו, קבע את רצף הדקות ללא ספיגה הטוב ביותר שלו במדי הבלאוגרנה - 534 דקות. הגרמני יקווה לשמור על רשת נקייה גם בשלושת המשחקים הבאים כדי לשבור את שיא המועדון ששייך לקלאודיו בראבו (755 דקות), אבל בעוד שבועיים יחכה לברצלונה הקלאסיקו מול ריאל מדריד. בינתיים, שחקניו של צ'אבי יוכלו להגיע במומנטום חיובי למפגש החשוב עם אינטר בליגת האלופות ביום שלישי הקרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אנסו פאטי, ברצלונה. David S. Bustamante/Soccrates, GettyImages
בישל יפה. אנסו פאטי/GettyImages, David S. Bustamante/Soccrates

מהלך המשחק

דקה 21: גול, 0:1 לברצלונה! פאטי החל במהלך אישי נהדר ומסר ללבנדובסקי, שביטל את ואליינט בהטעיה ובעט פנימה ברגל ימין לפינה הרחוקה.

דקה 35: קוסטה הגיע למצב אדיר בלב הרחבה, אחרי שסאנצ'ס מצא אותו במסירת רוחב מאגף ימין, אך טר סטגן הצליח לעצור את הניסיון שלו.

דקה 51: סאנצ'ס בעט טוב מצד ימין של הרחבה, אבל טר סטגן הדף לקרן.

דקה 89: קאנג אין לי קיבל מסירה טובה ברחבה וחיפש את הפינה הרחוקה, אך הכדור התגלגל החוצה במקביל לקו השער.

שחקן אתלטיקו מדריד אלברו מוראטה. CRISTINA QUICLER/AFP, GettyImages
סגר שבוע חלומי. מוראטה/GettyImages, CRISTINA QUICLER/AFP

סביליה - אתלטיקו מדריד 2:0

פתיחת העונה המסויטת של האנדלוסים נמשכה עם הפסד רביעי בשבעה מחזורים, כאשר מנגד, הקולצ'ונרוס השאירו מאחוריהם את ההפסד בדרבי מול ריאל לפני הפגרה, ועקפו את ויאריאל. מרקוס יורנטה מצא את הרשת ראשון (29) עבור הקבוצה של דייגו סימאונה, ואלברו מוראטה, שביום שלישי האחרון העלה את ספרד לחצי גמר ליגת האומות עם שער ניצחון בדקה ה-88 מול פורטוגל, סגר שבוע חלומי כאשר כבש גם הערב (57) וחתם את תוצאת המשחק.

שון וייסמן שחקן ויאדוליד חוגג שער. Angel Martinez, GettyImages
קיבל צהוב מהספסל. שון וייסמן/GettyImages, Angel Martinez

חטאפה - ויאדוליד 3:2

שון וייסמן פתח את העונה הזו ביציע, אבל חזר מהפציעה שלו בסערה עם שער ניצחון מול אלמריה ובפגרת הנבחרות היה זה שכבש את השער הראשון של נבחרת ישראל נגד אלבניה. וייסמן נותר על הספסל ונכנס כמחליף רק בדקה ה-79, אחרי כל חגיגת השערים, לא לפני שהוא גם ספג צהוב על דיבורים מיותרים מהספסל. סרחיו לאון העלה את האורחים ליתרון בפנדל (20), אבל בורחה מיוראל (29) ודניס סוארס (31) השלימו מהפך בזק. אלא שוויאדוליד, שהגיעה למשחק הזה אחרי שני הפסדים רצופים, לא נכנעה הפעם וסרחיו לאון השלים צמד בדקה ה-37 וגם בישל לאוסקר פלאנו את המהפך השני במשחק (49). בדקה ה-72 המארחים קיבלו הזדמנות נהדרת להשוות, אבל מיוראל החמיץ פנדל.

משחקים נוספים:

אתלטיק בילבאו - אלמריה 0:4
לבילבאו: איניאקי וויליאמס (10), אויאן סאנסט (17), ניקו וויליאמס (62), מיקל וסגה (84, פנדל)

קאדיס - ויאריאל 0:0

משחקי יום ראשון

אספניול - ולנסיה
סלטיה ויגו - בטיס
ג'ירונה - ריאל סוסיאדד
ריאל מדריד - אוסאסונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully