וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ: "היינו יכולים לנצח, אבל האם הגיע לנו? אני לא בטוח"

ליברפול המאכזבת הסתפקה ב-3:3 ביתי מול ברייטון, ואן דייק ואלכסנדר ארנולד ממשיכים לפשל ולספוג ביקורת, קלופ: "לא יודע כמה פעמים אני צריך להגיד שאנחנו חייבים להגיב למצב"

תקציר: ליברפול - ברייטון 3:3, שלושער מצוין לטרוסאר/ספורט1

רק שני ניצחונות בשבעה מחזורים. מקום תשיעי בטבלה. מרחק 11 נקודות מארסנל שבפסגה. פתיחת העונה האומללה של ליברפול ויורגן קלופ נמשכה היום (שבת), כשמחזיקת הגביע הסתפקה ב-3:3 ביתי מול ברייטון. אומנם ברייטון מציגה העונה קבוצה נהדרת, אבל ספק אם זה מנחם את אוהדי ליברפול, שנקלעה לפיגור 2:0 ביתי כבר אחרי 16 דקות. אומנם פירמינו הוביל לקאמבק ומהפך 2:3, אבל ברייטון השוותה ל-3:3 כשטרוסאר הבלגי משלים שלושער ומותיר את המארחת עם נקודה בלבד.

מי ששוב אכזבו היו שחקני ההגנה של ליברפול, ובראשם מי שהיו שניים מהשחקנים הבולטים שלה בעונות הקודמות - וירג'יל ואן דייק וטרנט אלכסנדר ארנולד. הבלם ההולנדי שוב היה אשם בלפחות שער אחד, והמגן שוב ספג ביקורת חריפה ברשתות החברתיות אחרי עוד תצוגה חלשה. לפני המשחק קלופ נשאל על היכולת של אלכסנדר ארנולד, ואמר: "יש כל מיני סיפורים עליו, שהוא לא שחקן הגנה טוב. אבל זה לא נכון. הוא מגן טוב". היום המגן לא הצליח לעמוד הבטחה של מאמנו.

"במשחק הזה היו כמה סיפורים", אמר קלופ בסיום, "יש את הסיפור שבו אנחנו סופגים שני שערים מוקדמים, יש את הסיפור שבו אנחנו חוזרים למשחק, ויש את הסיפור שבו אנחנו זורקים את זה.

"ברייטון קבוצה טובה. היא שיחקה במערך מעט שונה. האם הופתענו קצת בפתיחה? כן, קצת. אבל כבר היינו בפיגור 2:0 כשהתאמנו את עצמנו. הבקענו שערים בהתקפות מתפרצות, ויכולנו לנצח. אבל האם הגיע לנו לנצח? אני לא בטוח. לברייטון גם הגיע.

"אין לי הסבר טוב למה שקורה, כי אחרת לא היינו בבעיה הזאת. עם כל הדברים הטובים שעשינו במהלך השבוע הביטחון קצת עלה, אבל כשמישהו דורך עלינו, זה נהיה קשה. אני לא יודע כמה פעמים אני צריך להגיד שאנחנו חייבים להגיב למצב. אני יודע שיש לנו רק 10 נקודות, זו המציאו. אני לא מתחבא מזה. אנחנו חייבים להמשיך ביחד, ולהיבנות. אמשיך לעבוד ולהילחם כדי למצוא את היכולת שלנו".

  • עוד באותו נושא:
  • ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully