וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושער מדהים לטרוסאר, ברייטון כפתה על ליברפול 3:3 באנפילד

הבלגי שוב הלם באדומים וניצל מופע אימים של ההגנה בראשות ואן דייק. צמד של פירמינו לא הספיק לקלופ בשביל ניצחון. 1:2 דרמטי לצ'לסי על קריסטל פאלאס בחוץ

תקציר: כל שערי השבת בליגה האנגלית, מחזור 9/ספורט1

המחזור התשיעי בפרמיירליג נפתח היום (שבת) עם קרב צמרת בדרבי הצפון לונדוני בין ארסנל לטוטנהאם בו התותחנים ניצחו 1:3. לאחר מכן הגיעו שתי מנות נוספות בתפריט - והן היו דרמטיות ביותר. ליברפול הסתפקה ב-3:3 ביתי נגד ברייטון אחרי שכבר ביצעה מהפך מרשים ואילו צ'לסי השיגה 1:2 על קריסטל פאלאס בדקה ה-90.

שחקן ברייטון, לאנדרו טרוסאר. Clive Brunskill, GettyImages
משחק חייו. טרוסאר/GettyImages, Clive Brunskill

ליברפול - ברייטון 3:3

בעונת 2020/21 ברייטון ניצחה את ליברפול בחוץ בפעם הראשונה מאז 1982, 0:1 כשלאנדרו טרוסאר מבשל את שער הניצחון. בעונה שעברה השחפים שוב יצאו לאנפילד ושוב הפתיעו, כשהפעם הם חוזרים מ-2:0 ל-2:2 וטרוסאר מבקיע את שער השוויון. היום הבלגי בן ה-27 הגדיל את המנה פי כמה, עם שלושער בלתי נשכח שהעמיד את הרצף של ברייטון על שלושה משחקים ללא הפסד באנפילד.

רוברטו פירמינו קר הרוח, ביחד עם עבודת הגנה לא טובה של ברייטון, הצליח להפוך מ-2:0 ל-2:3 וליברפול נראתה בדרך לניצחון, אבל מופע אימים של וירג'יל ואן דייק וחבריו להגנה אפשר לשחפים להפציץ שלוש פעמים ולהשיג שוויון מוצדק. בעוד החלק הקדמי של קלופ מקבל ציון עובר, החלק האחורי שוב נכשל. על מאבק אליפות אי אפשר לדבר כרגע וכמו שזה נראה, המאבק של האדומים הולך להיות על כרטיס לליגת האלופות. בברייטון זו הייתה בכורה מוצלחת למאמן האיטלקי רוברטו דה זרבי.

דקה 4: גול! אלכסנדר ארנולד והנדרסון לא הצליחו להרחיק, טרוסאר השתלט בתוך הרחבה, העביר לשמאל וירה כדור אלכסוני שנעצר בפינה הרחוקה של אליסון. 0:1 לברייטון.

דקה 18: גול! הלם באנפילד! מארץ' הכניס כדור עומק, ואן דייק שבר את קו הנבדל וטרוסאר השתלט היטב ושוב מצא את הרשת ברגל שמאל. 0:2 לברייטון.

דקה 33: גול! סלאח הקדים את ההגנה ומהרגל הכדור שלו הגיע לפירמינו, שהבקיע בבעיטה חדה. הקוון הניף דגל לנבדל של המצרי, אבל ב-VAR בדקו וזיהו קו אחד עם ההגנה. יש גול וליברפול מצמקת ל-2:1.

דקה 54: גול! הנה השוויון של ליברפול. האדומים יצאו להתקפת מעבר מהירה, פירמינו קיבל מדיאס, עבר את דאנק בקלילות ובעט לפינה. 2:2.

דקה 63: גול! מהפך באנפילד. סאנצ'ס יצא גרוע לקרן ופספס, הכדור פגע בוובסטר המופתע (שהיה בטוח שהשוער מאגרף) ומשם קיפץ לרשת. שער עצמי ו-2:3 לליברפול.

דקה 83: גול! איזו דרמה באנפילד. מיטומה העביר רוחב, ואן דייק פספס את הכדור וטרוסאר הבלתי מכוסה בעט מקרוב לרשת העליונה. שלושער לבלגי וברייטון משווה ל-3:3!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

צפו בתקציר המלא של ה-3:3 של ליברפול

תקציר: ליברפול - ברייטון 3:3, שלושער מצוין לטרוסאר/ספורט1
שחקני ליברפול, וירג'יל ואן דייק, פאביניו. רויטרס
מופע אימים של הגנת ליברפול/רויטרס

קריסטל פאלאס - צ'לסי 2:1

גרהאם פוטר בוודאי מתחיל להבין שהוא לא הולך ללקק דבש בצ'לסי, אבל לפחות ניצחון יש לו. הסיפור הגדול היה קונור גלאגר, שנכנס כמחליף בדקה ה-76 ו-14 דקות לאחר מכן בעט לחיבורים של הקבוצה בה שיחק בעונה שעברה כמושאל - הראשון שלו במדי הבלוז. זה היה משחק של בכורות בצ'לסי - בכורה של פוטר בליגה, שער בכורה של גלאגר וגם הופעת בכורה בליגה ושער בכורה של פייר אמריק אובמיאנג. ניצחון חשוב לבלוז נגד יריבה לה הם לא הפסידו כבר חמש שנים.

דקה 7: גול! איוו העביר כדור רוחב ארוך מימין, פופאנה איחר ואדואר דחק פנימה מקרוב אחרי ששלח רגל ארוכה. 0:1 לקריסטל פאלאס.

דקה 38: גול! אובמיאנג קיבל את הכדור מטיאגו סילבה במרכז הרחבה ובעט בחצי סיבוב, שטוח ופנימה. יופי של ביצוע וזה שער הבכורה של החלוץ בצ'לסי. 1:1.

דקה 90: גול! גלאגר ניהל את ההתקפה של צ'לסי וקיבל את הכדור כ-18 מטר מהשער, ראה שגואיטה במיקום לא טוב ובעט לחיבורים הרחוקים. שער נהדר ו-1:2 דרמטי לצ'לסי.

צפו בתקציר הניצחון של צ'לסי

תקציר: קריסטל פאלאס - צ'לסי 2:1/ספורט1
שחקני צ'לסי, מייסון מאונט, פייר אמריק אובמיאנג. רויטרס
משחק ראשון בליגה, שער ראשון. אובמיאנג/רויטרס

צפו ברביעייה של ניוקאסל

תקציר: פולהאם - ניוקאסל 4:1/ספורט1

משחקים נוספים:

בורנמות' - ברנטפורד 0:0

פולהאם - ניוקאסל 4:1
לפולהאם: בובי ריד (88). לניוקאסל: קאלום ווילסון (11), מיגל אלמירון (33, 57), שון לונגסטאף (43)

סאות'המפטון - אברטון 2:1
לסאות'המפטון: ג'ו אריבו (49). לאברטון: קונור קודי (52), דווייט מקניל (54)

ווסטהאם - וולבס 0:2
לווסטהאם: ג'אנלוקה סקמאקה (29), ג'ארוד בואן (54)

צפו בניצחון של אברטון

תקציר: סאות'המפטון - אברטון 2:1/ספורט1

משחקי יום ראשון

מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד
לידס יונייטד - אסטון וילה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully