וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולל דאנקים מרהיבים: ההצגה של המועמד להיבחר ראשון בדראפט

עודכן לאחרונה: 1.10.2022 / 10:34

ויקטור וומבניאמה סיפק 18 נקודות, 6 ריבאונדים, 2 חטיפות ו-2 חסימות בניצחון על לה פורטל. צפו בביצועיו של כוכב פריז לבלואה

תקציר ניצחונה של ריאל מדריד 88:94 על ג'ירונה/ספורט1

עונת ה-NBA בפתח, ואף שלא יודו בכך, חלק מקבוצות הליגה ישמחו לסיים את 2022/23 הרחק מהפלייאוף. הסביבה ברורה לכולם: דראפט 2023, שאמור להביא איתו מספר שמות מסקרנים, אך מעל כולם מרחף שם אחד בגאון - ויקטור וומבניאמה. ילד הפלא הצרפתי, שכבר הוכתר כאחד הכשרונות הגדולים ביותר שצמחו באירופה ב-20 השנים האחרונות, נחשב למועמד הוודאי להיבחר ראשון, ובפתיחת העונה בצרפת הוא מוכיח בדיוק למה.

אמש (שישי) סיפק כוכבה בן ה-18 של פריז לבלואה את משחקו הטוב ביותר בקריירת הבוגרים הצעירה שלו, כשהוליך את קבוצתו ל-82:92 על לה פורטל. וומבניאמה קלע 14 מ-19 הנקודות שלו (8 מ-16 מהשדה,2 מ-3 ל-3) במחצית הראשונה, והוסיף בסופו של דבר גם 6 ריבאונדים, 2 חטיפות ו-2 חסימות. שימו לב לביצועים הללו:

לאחר ההצגה שסיפק במשחק הכנה מול הפועל חולון, את משחקו הראשון העונה בליגה הצרפתית, סיים ילד הפלא עם 10 נקודות, 8 ריבאונדים, 3 אסיסטים ו-3 חסימות, בניצחון הקליל על פו אורטז.

וומבניאמה, המתנשא לגובה של 2.20 מטר, ייצא כעת עם קבוצתו לארצות הברית, לצמד משחקי ראווה מול G ליג איגנייט, קבוצת ליגת הפיתוח בה מככב מי שאמור להיבחר שני בדראפט הבא - הגארד המלהיב סקוט הנדרסון (18, 1.88 מ').

"העונה ארצה להראות שאני ראוי להיבחר ראשון בדראפט", אמר לפני כשבועיים שחקן הפנים הדקיק. "מבחינה ספורטיבית, הדבר הכי חשוב הוא להגיע לקבוצה שתתאים לי. מהבחינה הזאת עדיף להיבחר שני, שלישי או 20, אם תהיה לך קריירה טובה יותר לאחר מכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully