וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא ייאמן שקיים אחד כזה": צפו בוומבניאמה מלהטט מול הפועל חולון

ב-NBA כבר חוככים ידיים. הצרפתי בן ה-18 הפציץ בניצחון על אלופת ישראל והביצועים שלו כבשו את הרשת: "אנחנו בדרך לטנקינג חסר בושה"

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 18.9/ספורט1

ויקטור וומבניאמה בן ה-18 ממשיך להסתמן כמי שיסתער על ה-NBA החל מעונת 2023/24. אמש (שבת), לעיני המנהל המקצועי של בוסטון סלטיקס, בראד סטיבנס, ונציגים נוספים מהליגה הטובה בעולם, העילוי הצרפתי סיפק תצוגה שכבשה את הרשתות החברתיות ומי שנפלה קורבן לכך הייתה לא אחרת מאלופת ישראל - הפועל חולון.

וומבניאמה, שלא נכלל בסגל נבחרת צרפת לאליפות אירופה בשל פציעה ממנה סבל, קלע 13 נקודות כבר ברבע הראשון מול הקבוצה של גיא גודס, כאשר את המשחק סיים עם 34 נקודות ב-10 מ-18 מהשדה, 13 מ-13 מקו העונשין, חמישה ריבאונדים, ארבע חסימות ושמונה עבירות שסחט ב-30 דקות על הפרקט, בדרך לניצחון 88:106 של קבוצתו פריז מטרופוליטנס. כל זה הגיע יממה אחת בלבד לאחר שקלע 32 נגד דרושפאקה באיסטנבול.

ממרומי 223 הסנטימטרים שלו, ה"חד קרן" שמאיים להשתלט על הענף הפגין ביצועים נדירים וסרטוני המהלכים שלו, שכללו הטבעות, שלשות וחסימות, התפשטו במהירות ברשת. "אנחנו עומדים להיות עדים לטנקינג חסר בושה של כמה קבוצות ב-NBA", הגיב אחד הגולשים בעקבות ההצגה של וומבניאמה, שנחשב למועמד המוביל להיבחר במקום הראשון בדראפט 2023. "יש לו פוטנציאל להפוך לשחקן הכי גדול בכל הזמנים", "לא להאמין שקיים בן אנוש כזה", התפעמו צייצנים אחרים.

ימים אחרונים

הזדמנות אחרונה למבצע מאי בתמי4: חודשיים ראשונים חינם

לכתבה המלאה

סם וסני, כתב "האתלטיק" שמתמחה בנושא הדראפט, צייץ על וומבניאמה: "זה היה המשחק הכי טוב שראיתי ממנו בהתקפה. ביטחון עצמי קיצוני. אין שום ספק שהוא יקבל אור ירוק לזרוק. היכולת שלו לייצר זריקות בגובה 2.23 מ' היא מגוחכת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully