וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרסיאל ורשפורד כשירים לדרבי של מנצ'סטר, פפ: "נצטרך לשחק מושלם"

טן האח ינסה להפוך לראשון מאז פרגוסון שמנצח את דרבי הבכורה שלו בתפקיד. לאפורט צפוי להתחיל על הספסל (א', 16:00, ספורט1)

תקציר: מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 1:4/ספורט1

אחרי הדרבי של לונדון בין ארסנל וטוטנהאם, המחזור התשיעי בפרמיירליג יגיע מחר (ראשון) לשיא נוסף, בדמות הדרבי הגדול של מנצ'סטר סיטי סיטי ויונייטד. לאחר מכן תארח לידס את אסטון וילה.

שחקן מנצ'סטר סיטי ז'ואאו קאנסלו לפני שחקן מנצ'סטר יונייטד מרכוס רשפורד. רויטרס
יהיה חם. קאנסלו ורשפורד/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד (ראשון, 16:00, ספורט1)

המכונה המשומנת של פפ גווארדיולה מחפשת ניצחון ליגה שלישי ברציפות על היריבה העירונית - דבר שלא עשתה מאז 2013-2014. אם זה יקרה, הרי שיהיה זה הפסדה ה-18 של יונייטד לסיטי בפרמיירליג - שווה ערך לכמות ההפסדים שרשמו השדים האדומים מול ליברפול וצ'לסי לאורך השנים. לאריק טן האח, כפי שכבר הבנתם, מצפה משימה קשה מאוד, בה מעט מאוד אנשים הצליחו לעמוד: למעשה, מנג'ר יונייטד האחרון שניצח את הדרבי הראשון שלו בתפקיד היה אחד בשם אלכס פרגוסון, אי שם ב-1987.

ג'ון סטונס שנפצע עם נבחרת אנגליה יחסר לפפ גווארדיולה, בעוד איימריק לאפורט אמור לשוב לסגל אך לא ברור האם יפתח, כשניצחון יגדיל את הפער של האלופה מיריבתה העירונית לשמונה נקודות. מנגד, טן האח יתמודד ללא הארי מגווייר שנפצע גם הוא בפגרת הנבחרות, אנתוני מרסיאל ומרכוס רשפורד אמורים להיות כשירים. כריסטיאנו רונאלדו ככל הנראה שוב לא יפתח ויעלה שוב מהספסל - תהיה זו פעם חמישית ברציפות, לראשונה מאז 2003.

ארלינג הולאנד ינסה לכבוש בדרבי הראשון שלו, לאחר שכבש 11 מ-23 שערי קבוצתו העונה בליגה. "אנחנו לא משחקים מול הולאנד, אלא מול סיטי", התעקש טןו האח. "יש להם קבוצה, 11 שחקנים, אבל אני בטוח בעצמנו. אם נשחק כמו קבוצה, אפשר לנצח". מנגד, פפ נתן הרבה כבוד ליריבה כשאמר: "נצטרך לשחק מושלם, אסור להיות איטיים או עצלנים כי יונייטד תעניש אותנו".

הרכב משוער מנצ'סטר סיטי: אדרסון, קייל ווקר, מנואל אקאנג'י, רובן דיאס, ז'ואאו קאנסלו, ברנרדו סילבה, רודרי, קווין דה בראונה, פיל פודן, ג'ק גריליש, ארלינג הולאנד.

הרכב משוער מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, דייגו דאלוט, רפאל וראן, ליסנדרו מרטינס, טיירל מלאסיה, קאסמירו, כריסטיאן אריקסן, אנתוני, ברונו פרננדש, ג'יידון סאנצ'ו, מרכוס רשפורד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אריק טן האח חוגג את הניצחון של מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
מאז פרגוסון, אף מנג'ר יונייטד לא ניצח את הדרבי הראשון שלו. טן האח/רויטרס

משחק נוסף (ראשון, 18:30, ספורט1)

לידס - אסטון וילה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully