וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איינבינדר חולה, גונסאלס יפתח במקומו מול הפועל ירושלים

עודכן לאחרונה: 1.10.2022 / 21:26

קלטינס ירשום בכורה במשחקו הראשון של דראפיץ' כמאמן הפועל תל אביב. אלוז' יאו יוסט לעמדת המגן השמאלי אצל המדורגת שלישית (ראשון, 20:15, ספורט4)

הצגתו של סלובודן דראפיץ' כמאמן הפועל תל אביב/צילום וידאו: יותם רונן, עריכת וידאו: ניר חן

הפועל תל אביב

עם מאמן חדש אחרי פיטוריו של קובי רפואה, הפועל תל אביב חוזרת מפגרת הנבחרות כדי להוציא נקודות מהקבוצה החמה של ליגת העל, הפועל ירושלים. במהלך השבועיים האחרונים צירפה הפועל תל אביב את סלובודאן דראפיץ' אבל לא עשתה מתיחת פנים משמעותית בסגל שלה. הבשורה המסוימת היא דוד קלטינס שמתאחד עם דראפיץ' וינסה לשקם את הקריירה שלו שהלכה לאיבוד בשנים האחרונות. מי שנחשב בבית"ר ירושלים תחת אותו דראפיץ' לאחד הקשרים האחוריים המבטיחים בישראל, לא פילס לעצמו מקום קבוע בהרכב הפועל באר שבע והתנדנד בין הספסל לדשא כאשר לעתים עלה גם ליציע.

המאמן החדש צפוי לשלוח לקישור שלו את הצעירים רן בנימין וארי כהן ולנסות להוסיף לקבוצה מרץ דרך הדור הבא. הישאם לאיוס עם האנרגיות של הנבחרת הצעירה ואלן אוז'בולט יפתחו יחד בהתקפה במטרה להשאיר את הנקודות בבלומפילד. דן איינבינדר לא יהיה בסגל בגלל מחלה והספרדי פאבלו גונסאלס מיועד לפתוח במקומו.

הרכב משוער: סטפן מרינוביץ', בן ביטון, אדי גוטליב, אנטואן קונטה, אבו דוסו, דוד קלטינס, פאבלו גונסאלס, רן בנימין, ארי כהן, הישאם לאיוס, אלן אוז'בולט.

דוד קלטינס חתם בשורות הפועל תל אביב. באדיבות הפועל תל אביב, אתר רשמי
המנהיג החדש-ישן של דראפיץ'. דוד קלטינס/אתר רשמי, באדיבות הפועל תל אביב

הפועל ירושלים

השלישית בטבלה תגיע לבלומפילד ותנסה להמשיך במומנטום החיובי בו היא נמצאת. כזכור, הפועל ירושלים יצאה לפגרת הנבחרות אחרי שני ניצחונות גדולים על מכבי חיפה ובדרבי נגד בית"ר. במהלך הפגרה נוצחה הקבוצה בדרבי בגביע הטוטו, אך זה היה בהרכב משני לגמרי. מי שייעדר מחר, הוא הראל שלום המורחק.

המאמן זיו אריה התייחס למשחק נגד האדומים מתל אביב ואמר: "קשה להתכונן לקראת הפועל תל אביב, כי יש להם מאמן חדש ולא מעט שחקנים חדשים, אז לא באמת יודעים מה הולך להיות. נשתדל להתמקד בעקרונות שלנו ונגיע מוכנים. בכל זאת מדובר בקבוצה חזקה, גם אם היא לא התחילה טוב את העונה, בטח מול הקהל שלה בבלומפילד. לא יהיה לנו פשוט".

הקשר נדב נידם נשאל על השתלבותו בקבוצה ואמר: "אני מאוד מבסוט, מצאתי מועדון מקצוען ויש לנו את כל התנאים להצליח, אימונים ברמה הגבוהה ביותר, שחקנים וצוות שהתחברתי אליהם מהרגע הראשון ואני מאוד שמח להיות פה. ההכנות למשחק הן כמו לכל קבוצה. זיו והצוות יודעים להכין אותנו בצורה הטובה ביותר. אנחנו נבוא לשחק את הכדורגל שלנו, נעשה קצת התאמות, למרות שלהפועל תל אביב יש מאמן חדש, אז מן הסתם הם ישנו קצת את השיטה ונהיה מוכנים גם לזה. נבוא בגישה טובה ואנחנו באים לנצח את המשחק הזה".

הרכב משוער: אדבאיו אדליי, עומר אגבדיש, אונדז'יי באצ'ו, נועם מלמוד, אלוז' יאו, אופק ביטון, גוני נאור, נדב נידם, ג'ורדן בוטאקה, גיא בדש, וויליאם טוגי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
נדב נידם, קשר הפועל ירושלים. אודי ציטיאט
יש את כל התנאים להצליח. נדב נידם/אודי ציטיאט

טריוויה

* הניצחון האחרון של הפועל ירושלים (המקורית) בבלומפילד היה 1:2 ביוני 1989, במחזור הסיום של הפלייאוף התחתון ואחרי שהפועל תל אביב כבר ירדה רשמית לראשונה בתולדותיה.

* הפעם היחידה ששתי קבוצות הפועלים נפגשו במחזור השישי הייתה ב-1980/81, אז רפעת טורק העניק לתל אביבים ניצחון 2:3 בימק"א עם הרפעטיל המפורסם.

* הפועל תל אביב ספגה לפחות שני שערים בכל אחד מארבעת הפסדיה. במשחק היחיד ששמרה על שער נקי, גם ניצחה (0:2 בנתניה).

* הפועל ירושלים ללא הפסד אחרי חמישה מחזורים. בפעם הקודמת שזה קרה בליגה הבכירה, בפתיחת עונת 1997/98, הרצף נמשך שבעה משחקים (ארבעה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו) עד ההפסד למכבי פתח תקוה.

* בצירוף מחזורי הסיום בעונה שעברה, הקבוצה של זיו אריה סופרת שמונה משחקים ללא הפסד, מתוכם שישה ניצחונות על האפס - מאז ההפסד 1:0 לבית"ר בדרבי בפלייאוף התחתון.

* סלובודן דראפיץ' יערוך את הבכורה שלו כמאמן הפועל תל אביב. את היריבה הראשונה ניצח ארבעה פעמים בעבר, לעומת תיקו אחד בעונה שעברה והפסד 2:0 לקטמון במאי 2017 בליגה הלאומית, אחרי שכבר הבטיח עלייה עם מכבי נתניה.

הרכבי הקבוצות

שופט: ניב שטייף
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 8780

משחקי המחזור השישי:

שבת, 18:00: עירוני קרית שמונה - הפועל חיפה (ספורט3)
שבת, 19:15: מ.ס. אשדוד - הפועל חדרה
שבת, 20:00: מכבי נתניה - הפועל באר שבע (ספורט2)
שבת, 20:30: מכבי חיפה - מכבי תל אביב

ראשון, 19:00: בני סכנין - סקציה נס ציונה
ראשון, 20:15: הפועל תל אביב - הפועל ירושלים (ספורט4)

שני, 20:15: בית"ר ירושלים - מכבי בני ריינה (ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully