וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם שפרץ לדשא באנגליה ואזק את עצמו לקורה נענש במאסר בפועל

פעיל חברתי שבעונה שעברה הפריע למהלך המשחק בין אברטון לניוקאסל, ירצה שישה שבועות מאחורי סורג ובריח בנוסף להרחקה ממושכת מהמגרשים

תקציר: אברטון - ניוקאסל 0:1/ספורט1

אוהדי כדורגל פורצים לכר הדשא בכל העולם מאז ומתמיד, אבל נראה שבשנה האחרונה זו תופעה שיצאה מכלל שליטה. רבים טוענים שהסיבה לכך היא יצירת סרטוני "טיקטוק", אחרים פשוט פורצים לכר הדשא כדי לפגוש את אליליהם כפי שקרה במשחק בין מכבי חיפה לפריז סן ז'רמן, אבל כך או אחרת - אין בכלל ספק שמדובר בתופעה מטרידה שבכל העולם שוברים את הראש כיצד לפעול מולה.

באשר לאותו אוהד שפרץ כדי לחבק את מסי, לדוגמה, רק אתמול (חמישי) נודע שכתב אישום הוגש נגדו כשבועיים אחרי המשחק שמיד בסיומו הוא הורחק בסך הכל לחצי שנה מהמגרשים, אבל במדינות אחרות היד קשה פי כמה והענישה בהתאם.

אוהד אזק עצמו לקורה במשחק של אברטון מול ניוקאסל. רויטרס
פרץ לדשא, אזק את עצמו לקורה ויישב בכלא/רויטרס

חלק מהפורצים לכר הדשא, לעתים רחוקות לפחות, עושים זאת במטרה לקדם אג'נדות כאלה ואחרות, כפי שעשה גם אותו פעיל חברתי בארגון למען האקלים שפרץ לכר הדשא במשחק הפרמיירליג בעונה שעברה בין אברטון לניוקאסל והגדיל לעשות כאשר אזק את עצמו לקורה. אלא שבאנגליה, בניגוד לישראל, לא התחשבו בסיבת הפריצה והשיתו עליו עונש חסר תקדים בעקבות העבירה הפלילית שביצע.

ב"סקיי ספורטס" פורסם כי הוא הורשע הערב ונענש בשישה שבועות של מאסר בפועל בנוסף להרחקה ממגריש הכדורגל לשלוש שנים. למי שתהה, אף אחת מהקבוצות לא נענשה בגין אותה פריצה בטענת "אחריות שילוחית".

  • עוד באותו נושא:
  • אוהדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully