וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבטחים חלמו, האוהד שפרץ כדי לחבק את מסי הורחק רק לחצי שנה

15.9.2022 / 11:30

המחדל האבטחתי בחיפה במשחק נגד פריז סן ז'רמן הסתיים בענישה קלה, על אף דרישת המשטרה להרחיקו מהמגרשים לשלוש שנים

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 15.9/ספורט1

ערב בלתי נשכח היה אתמול (רביעי) באצטדיון בחיפה כאשר במסגרת המחזור השני בליגת האלופות התארחה פריז סן ז'רמן עטורת הכוכבים אצל מכבי חיפה, אלופת ישראל, ומעבר ל-90 דקות מצוינות שהסתיימו ב-3:1 לזכות הצרפתים, האירוע שלקראתו נערכו שבועות עבר בשלום לשמחת מכבי חיפה וכוחות האבטחה.

אמנם אוהדי מכבי חיפה הצליחו להערים על כוחות האבטחה ולראיה מופע האבוקות בפתיחת המשחק, אבל פרט לכך האירוע היחיד שהעיב על ההכנות הרבות והאווירה היה פריצת האוהד לכר הדשא כדי לחבק את ליאונל מסי בשלהי המחצית השנייה. האוהד שפרץ כבר התייצב הבוקר בבית משפט השלום בחיפה והוחלט להרחיקו לחצי שנה בלבד מהמגרשים, על אף שדרישת המשטרה הייתה להרחיקו לשלוש שנים. הוא טען במשפט כי פרץ במטרה לחבק את מסי, אותו הוא מעריץ.

השופט אחסאן חלבי פסק כי "התנהגות החשוד אינה תקינה בלשון המעטה, אולם ברור, כי מטרת החוק היא למניעת אלימות, כשמו כן הוא. אין ספק, שבענייננו החשוד התפרץ למגרש על מנת לפגוש את מושא הערצתו, ולא חלילה כדי לפגוע. הדבר ברור לכל בר-דעת ולכל מי שמכיר את האוויר ואת האירוע ואת משחק הספורט, כמו גם את הכוכב עמו נפגש החשוד, ליאו מסי. בנסיבות העניין ברור, שאין להיעתר לבקשת המבקשת לאותה הרחקה מן המשחקים, בוודאי לא לפרק הזמן המקסימלי".

צפו: המאבטח השליך נעל, האוהד פרץ וחיבק את מסי

אוהד פורץ למשחק מכבי חיפה כדי להגיע לשחקן פריז סן ז'רמן ליאונל מסי. RONALDO SCHEMIDT / AFP, GettyImages
בית המשפט סירב לדרישת המשטרה, האוהד הורחק לחצי שנה מהמגרשים/GettyImages, RONALDO SCHEMIDT / AFP

בסך הכל המשטרה עכבה אתמול חשוד בהפרת הסדר, חשוד בספסרות, שני חשודים שהתחזו למאבטחים וחשוד נוסף שפרץ לכר הדשא. החשודים בהפרת הסדר הציבורי והספסרות שוחררו והורחקו מהמגרש למשך 60 ימים לאחר שימוע שנערך להם.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully