וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל הרצליה סיימה ב-1:1 עם חולון, כפר כנא בראש הטבלה

הקבוצה של ארז בנודיס התקשתה והייתה קרובה להפסיד מול הצהובים, אך עדיין נשארה במקום הראשון. היורדת מהלאומית, הפועל רעננה נכנעה 1:0 למוליכת ליגה א' צפון החדשה

המחזור הרביעי בליגה א' המשיך היום (שישי) משחק הצמרת בין הפועל הרצליה למ.כ. "ירמיהו" חולון שנפרדו בתיקו 1:1, כשמוקדם יותר, מכבי שעריים גברה 1:3 על בני אילת ועלתה למקום החמישי בליגה א' דרום. בליגה הצפונית, איחוד בני שפרעם פירקה 2:6 את הפועל מגדל העמק בדרך למקום השלישי בטבלה, כשמ.ס. צעירי כפר כנא גברה 0:1 על הפועל רעננה והעפילה למקום הראשון.

הפועל הרצליה רצתה לברוח להפועל מרמורק שסיימה אתמול בתיקו 1:1 מאכזב מול מ.ס. דימונה, אך הקבוצה מהשרון לא הצליחה לגבור על מ.כ. "ירמיהו" חולון ואפילו כמעט הפסידה כשמאור אסור החמיץ פנדל לזכות חולון בדקה ה-77. קודם לכן, אדיר רחמים העלה אותם ליתרון בדקה ה-20 לפני שמולט גברה השווה לזכות הרצליה, שנשארה עדיין בפסגת ליגה א' דרום. במשחק מוקדם יותר, מכבי שעריים ניצחה את בני אילת 1:3 משערים של דניאל קוניצקי (27), נדב עמרן (74) ומאמון קשוע (80), איליי אלימלך רק השווה זמנית לקבוצה הדרומית (39).

במחוז הצפוני, איחוד בני שפרעם עם תוצאת המחזור ניצחה 2:6 את הפועל מגדל העמק. שרון לוי (2) פתח את המשחק מוקדם עם שער, לפני שניראל מחפוד (7) השווה בפנדל. רמי מיאזנה (9), עבד מורג'אן (17), מואמן קדרי (60) ואברהם צ'קול (80) הוסיפו לשפרעם, לפני שער מצמק של מחפוד בדקה ה-47. מ.ס. צעירי כפר כנא עלתה לפסגת הטבלה בליגה א' צפון עם ניצחון 0:1 על הפועל רעננה משער של אנס דאבור בדקה ה-89.

ארז בנודיס מאמן הפועל כפר סבא. אדריאן הרבשטיין
הורחק, אבל נשאר בפסגת ליגה א' דרום. ארז בנודיס/אדריאן הרבשטיין

תוצאות נוספות:

שמשון ת"א - בית"ר ת"א בת ים 1:2
עירוני מודיעין - מכבי יבנה 0:3
שמשון כפר קאסם - עירוני כסייפה 1:1
מכבי אתא ביאליק - הפועל כפר כנא 0:1
עירוני נשר - בני טמרה 1:1
הפועל בקה אל גרבייה - מ.ס. טירה 0:0
הפועל כאוכב - הפועל בני זלפה 1:3
הפועל בועיינה - מ.ס. צעירי טייבה 3:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully