וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל בקעת הירדן חילצה 2:2 מול הפועל כפר שלם, מרמורק סיימה ב-1:1

חניכיו של נועם שוהם איבדו יתרון של שני שערים בתוספת הזמן וסיימו בתיקו נוסף. הקבוצה מרחובות הצליחה להשוות מול מ.ס. דימונה שרושמת תיקו רביעי מפתיחת העונה

המחזור הרביעי של ליגה א' יצא לדרך הערב (חמישי) כשהפועל מרמורק ניסתה להתקרב למוליכת ליגה א' דרום, הפועל הרצליה, אך סיימה רק בתיקו 1:1 אצל מ.ס. דימונה ותקווה למעידה שלהם מול מ.כ. "ירמיהו" חולון, כדי שלא יברחו להם בצמרת הטבלה. במשחק השני של הערב, הפועל כפר שלם של נועם שוהם הובילה 0:2 עד הדקה ה-90, אך סיימה בתיקו 2:2 מאכזב מול הפועל בקעת הירדן.

מרמורק נקלעה לפיגור בדקה ה-32 משער של גיל חדד, והחבורה מדימונה כבר ראתה איך היא צוברת שלוש נקודות אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות מפתיחת העונה. בדקה ה-64 חניכיו של דוד מרטן חזרו למשחק והשוו משער של דני רוזנבליט. הקבוצה מרחובות התקרבה לכדי נקודה מהמוליכה, הפועל הרצליה, כשדימונה תחפש את הניצחון שלה העונה רק במחזור הבא.

במשחק השני של המחזור בליגה א' דרום, הפועל בקעת הירדן חזרה מפיגור 2:0 בדקה ה-90 ועם שני שערים של יאן בנבניסטי (90) ויוסי סלליך (90+2), השוותה את התוצאה ושמרה על מקומה מעל כפר שלם בטבלה. חניכיו של נועם שוהם הובילו מצמד שערים של עבדאלה עבד (5 ו-83), אך לא הצליחו לשמור על היתרון המבטיח וגם הם רק עם תוצאות תיקו מפתיחת העונה, שלוש כאלה במספר.

דוד מרטן מאמן הפועל מרמורק. אריאל שלום
יקווה למעידה של הפועל הרצליה. דוד מרטן/אריאל שלום

משחקים נוספים בהמשך המחזור השישי בליגה א':

שמשון ת"א - בית"ר ת"א בת ים (12:00)
עירוני נשר - מכבי טמרה (13:30)
מ.ס. צעירי כפר כנא - הפועל רעננה (14:00)
הפועל הרצליה - מ.כ. "ירמיהו" חולון (14:30)
שמשון כפר קאסם - עירוני כסייפה (15:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully