וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפיזה נפרדים: "יונתן כהן הגיע על תקן סופרסטאר, ועזב בתור חידה"

באיטליה סיכמו את הקדנציה של שחקן הכנף החדש-ישן של מכבי תל אביב: "לא התחבר לסרייה B, הכימיה עם המאמנים לא הייתה קיימת"

תקציר: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים 0:4/ספורט1

27 הופעות, ארבעה שערים ובישול בודד - זה המאזן הבינוני איתו סיים יונתן כהן את הקדנציה שלו באיטליה. שלשום חזר שחקן הכנף בן ה-26 למכבי תל אביב וחתם רשמית לשלוש שנים, ובכך הגיע לקצו הניסיון הלא מוצלח שלו בארץ המגף.

בתקשורת המקומית סיכמו את הקדנציה של הישראלי, וכתבו אמש ש"זה לא הלך כפי שכולם חלמו וקיוו. יונתן כהן עשה הכל כדי לחתום בפיזה, וכשנרכש על ידי הקבוצה הוא נחשב לסופרסטאר. בפועל, הוא חוזר לישראל בתור חידה".

יונתן כהן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
המאמנים באיטליה לא התחברו. כהן עם המדים החדשים-ישנים/אתר רשמי, מכבי תל אביב

באיטליה מסבירים ש"הכימיה בין כהן למאמן הקודם של פיזה, לוקה דיאנג'לו, פשוט לא עבדה. הוא ניסה לשלב את כהן, אבל מעולם לא הציב אותו בעמדה בה יוכל להיות יעיל. בחלק השני של העונה המעמד שלו הלך ופחת, וזה לא השתנה גם כשדיאנג'לו הוחלף ברולאנדו מראן. גם עם מראן כהן לא מצא שום שפה משותפת. הוא ניסה להשתמש בו במשחקי ידידות של פיזה, אבל אף פעם לא באמת בנה עליו. בשורה התחתונה, כהן פשוט הצליח להתחבר לשום דבר שקשור לסרייה B".

כהן חזר כאמור למכבי תל אביב, הקבוצה בה גדל והפך לשחקן בכיר בכדורגל הישראלי. בשלוש העונות האחרונות שלו במדים הצהובים-כחולים הוא כבש מספר דו ספרתי של שערים, וזכה עם הקבוצה בשתי אליפויות ובגביע המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully