וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כבוד של מלכים": בסרביה מופתעים מ"סיפור האהבה בין דג'וקוביץ' לקהל הישראלי"

נולה הביס את אנדוחאר במשחקו הראשון בטורניר ה-ATP בתל אביב, הודה לקהל "המדהים" וממשיך לקבל יחס חם בישראל. בסרביה מגיבים: "זה מיוחד"

נובאק דג'וקוביץ' מתאמן על חוף הים בתל אביב/מתוך טוויטר

"נובאק דג'וקוביץ' וישראל - סיפור אהבה". בסרביה דיווחו בהתלהבות על הניצחון 0:6, 3:6 אמש (חמישי) של הטניסאי האגדי על פאבלו אנדוחאר, בהופעתו הראשונה בטורניר ה-ATP בתל אביב. דג'וקוביץ', השם הגדול ביותר שהגיע ארצה כדי להשתתף בטורניר, למעשה שיחק בישראל לראשונה מאז שנת 1999, אז היה בתחילת דרכו בענף - ונתן שואו לאלפים ביציעים.

את המערכה הראשונה הוא ניצח תוך 29 דקות בלבד מבלי להפסיד אפילו משחקון אחד, והשלים את המלאכה בסט השני שהיה מעט יותר מאתגר. בסיום הודה דג'וקוביץ' לקהל הישראלי, ואמר ש"הייתה אווירה פנטסטית. אהבתי את המגרש, אהבתי את האווירה, הקהל היה מאוד רועש ומלא בתשוקה. אני מאושר להיות כאן ולשחק מולכם".

נובאק דג'וקוביץ', טניסאי סרבי. ברני ארדוב
23 שנה הוא לא היה כאן, וכעת הוא זוכה ל"כבוד של מלכים". דג'וקוביץ'/ברני ארדוב

דג'וקוביץ' זוכה ליחס חם ומיוחד בישראל: הוא התקבל בהערצה על ידי הקהל, גילה ג'נטלמניות כשנשא דברים לכבוד הפרישה של יוני ארליך (איתו היה אמור לשחק בטורניר הזוגות, עד שהאחרון נפצע) ונהנה מיחס VIP גם בשעות הפנאי. בסרביה כתבו אתמול ש"דג'וקוביץ' מקבל כבוד של מלכים בישראל", והתגאו בתנאים להם הוא זוכה, כולל אירוח בסוויטה נשיאותית במלון רויאל ביץ' בתל אביב.

"נולה הציג יכולת פנטסטית, והשכיח את העובדה שלא השתתף במשחק תחרותי קרוב לשלושה חודשים. זה קרה בזכות הדחיפה של הקהל הישראלי, איתו נראה שיש לו חיבור מיוחד", כתבו באחד האתרים בסרביה.

ברבע הגמר יפגוש הסרבי את ואשק פוספיסיל הקנדי, שהדיח את עידן לשם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully