וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' הביס את פאבלו אנדוחאר בדרך לרבע הגמר בת"א

המדורג הבכיר בטורניר ווטרג'ן שייט לשלב שמונה האחרונים עם 0:6, 3:6 מול הספרדי הוותיק. בשלב הבא ממתין לו ואשק פוספיסיל שהדיח את עידן לשם

נובאק דג'וקוביץ' מתאמן על חוף הים בתל אביב/מתוך טוויטר

משחקי שמינית הגמר בטורניר ווטרג'ן בתל אביב הסתיימו הערב (חמישי) עם המפגש לו כולם ציפו, כאשר נובאק דג'וקוביץ', כידוע המדורג ראשון בתחרות, שבמקום השביעי בעולם ומטובי הטניסאים בתולדות הענף, בהופעתו הראשונה בתחרות בישראל גבר בקלות 0:6, 3:6 על פאבלו אנדוחאר הספרדי (115).

דג'וקוביץ' עובר שנה לא פשוטה - היא החלה עם זריקתו מאוסטרליה לאור העובדה שסירב להתחסן נגד קורונה, היעדרויות מאותה סיבה גם מהתחרויות בארצות הברית ועם אכזבות בדובאי, במונטה קרלו, במדריד וכמובן ברולאן גארוס ששם איבד את התואר, אולם זו נמשכה עם זכייה בגרנד סלאם ה-21 שלו בווימבלדון. כמובן שבאליפות ארצות הברית הוא לא היה רשאי להשתתף ובשבוע שעבר הוא נטל חלק בגביע לייבר ושם נכנע לפליקס אוז'ה עליאסים.

מול אנדוחאר זה לא היה כוחות ואת המערכה הראשונה שלו בתל אביב ניצח דג'וקוביץ' מבלי לאבד אפילו משחקון אחד בדרל ל-0:6 תוך 29 דקות בלבד. במערכה השנייה הספרדי בן ה-36 ניסה להעלות הילוך והצליח לשמור על שלושת משחקוני ההגשה הראשונים, אלא שבמשחקון השמיני הגיעה השבירה של "נולה", שתוך פחות משעה וחצי ניצח 0:6, 3:6. בשלב הבא יפגוש הסרבי את ואשק פוספיסיל הקנדי, שהדיח מוקדם יותר את עידן לשם.

נובאק דג'וקוביץ', טניסאי סרבי. ברני ארדוב
נהנה בתל אביב, לפחות בינתיים. דג'וקוביץ'/ברני ארדוב

מהלך משחק

מערכה 1:

דג'וקוביץ' בהחלט החל את המשחק עם הצהרת כוונות להמשך. אחרי שבמשחקון ההגשה הראשון שלו ניצח 15:40, הוא שבר את הספרדי במשחקון השני במשחק ובמהרה עלה ליתרון כפול. "נולה" המשיך להריץ את הספרדי מצד לצד וכך עשה גם במשחקון הרביעי והשני שאנדוחאר הגיש, בדרך ל-0:4 תוך פחות מרבע שעה. חמש דקות חלפו ודג'וקוביץ' הגיע לנקודת מערכה, אבל טעות לא מחוייבת ראשונה שלו הובילה ל-40:40 במשחקון השישי. הספרדי היה שלוש פעמים מרחק נקודה מלקחת משחקון ראשון, אבל בסופו של דבר דג'וקוביץ' ניצל את נקודת המערכה השלישית שלו וסגר סיפור עם 0:6 תוך 29 דקות.

מערכה 2:

מי שהיה בעברו המדורג מספר 1 בעולם המשיך ללחוץ על הדוושה וגם את המערכה השנייה החל עם 15:40 קליל. לאחר מכן, כשאנדוחאר הגיש, שוב נכנסו השניים למשחקון ארוך ומרתק במיוחד. דג'וקוביץ' הגיע לחמישה ניסיונות שבירה, הספרדי לחמישה רצופים ובסופו של דבר גם השיג את המשחקון הראשון שלו וקבע 1:1. הסרבי השיב במשחקון ההגשה שלו עם האייס השישי במשחק ושב ליתרון 1:2 במערכה, אבל אנדוחאר עם שני המשחקונים הטובים ביותר שלו איזן פעמיים והשניים בשוויון 3. נקודת המפנה הגיעה במשחקון התשיעי, אז דג'וקוביץ' שוב שבר, עלה ל-3:5 ולמעשה הגיש לניצחון. בסיום 0:6, 3:6 והמדורג הבכיר בתחרות ברבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully