וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוורצמן הודח מטורניר ת"א, פוספיסיל גבר על לשם בדרך לרבע הגמר

הארגנטינאי שמדורג 3 בתחרות הפסיד בתום דרמה 6:3, 2:6, 7:6 (7) לרינדרקנך (58), הישראלי נכנע לקנדי בשתי מערכות. ברודי הפתיע את המדורג 5, ואן דה זאנדסחולפ

נובאק דג'וקוביץ' מתאמן על חוף הים בתל אביב/מתוך טוויטר

משחקי שמינית הגמר בטורניר ווטרג'ן, תחרות ה-ATP הראשונה שנערכת בישראל מאז 1996, סיפקו מספר דרמות בינתיים. ההפתעה הגדולות נרשמו בעקבות סיום דרכם של הארגנטינאי דייגו שוורצמן וההולנדי בוטיק ואן דה זאנדסחולפ, המדורגים 3 ו-5 בהתאמה שנכנעו לארתור רינדרקנך ולליאם ברודי. לרבע הגמר עלה גם קונסטן לסטיין שחלף על פני אמיל רוסבורי וכן הצטרף לשלב שמונה האחרונים ואשק פוספיסיל הקנדי, שגבר 3:6, 2:6 על עידן לשם ויפגוש במשחקו הבא את נובאק דג'וקוביץ' שניצח את פאבלו אנדוחאר.

ארתור רינדרקנך, טניסאי צרפתי. ברני ארדוב
הפתיע את שוורצמן. רינדרקנך/ברני ארדוב

דיייגו שוורצמן הארגנטינאי, שמדורג 3 בתחרות ו-17 בעולם, לא ציפה לקרב כה מסובך מול ארתור רינדרקנך (58) ולאחר דרמה שנמשכה שעתיים ו-38 דקות, היה זה הצרפתי שיצא מהמפגש עם ידו על העליונה. שוורצמן הופתע במערכה הראשונה וירד ממנה מנוצח בתוצאה 6:3, התעשת לאחר מכן עם 2:6, אולם במערכה השלישית והמכרעת כל אחד נשבר פעם אחת בתחילתה, הם נכנסו לשובר שוויון ובסיומו ניצח הצרפתי 3:6, 6:2, 6:7 (7). ברבע הגמר יפגוש את רומן ספיולין הרוסי (104).

עוד קודם לכן, צרפתי נוסף שעלה לרבע הגמר הוא קונסטן לסטיין (68) שכעת יפגוש את האמריקאי מקסים קרסי. לסטיין הדיח את אמיל רוסבורי הפיני (54) אחרי שנקלע לפיגור כבר במשחקון הראשון, אבל הפך עם שתי שבירות בשני המשחקונים האחרונים ובמערכה השנייה שבר פעמיים במשחקונים השישי והשישי בדרך ל-4:6, 2:6.

עוד הפתעה שנרשמה היום בתל אביב היא הדחתו של ההולנדי בוטיק ואן דה זאנדסחולפ שמדורג חמישי בתחרות, אך הפסיד בשלוש מערכות לבריטי ליאם ברודי שמדורג 174 בעולם בתוצאה 4:6, 6:4, 3:6. ברודי יתמודד בשלב הבא מול המדורג 2 בתחרות, מארין צ'יליץ'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
עידן לשם, טניסאי ישראלי. ברני ארדוב
נעצר בסיבוב השני. עידן לשם/ברני ארדוב

לאחר מכן עלה למשטח הישראלי עידן לשם, המדורג 446 בבעולם, שסיים את דרכו בסיבוב השני. אחרי שבמשחק הקודם ניצח את ישי עוליאל בקרב כל ישראלי, הפעם הוא התמודד מול הקנדי וואשק פוספיסיל (149) ומולו נכנע תוך שעה ו-20 דקות בתוצאה 6:3, 6:2.

משחקי שמינית הגמר ננעלו עם ניצחונו של נובאק דג'וקוביץ' 0:6, 3:6 על פאבלו אנדוחאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully