וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמצים להכשיר את ויטור, פאון אמור להתלבש. טוומאסי חוזר מנגד

הפועל באר שבע מקווה שהבלם יתאושש מהפציעה לקראת נתניה (שבת, 20:00, ספורט2). הזר החדש עשוי לערוך הופעת בכורה. גם הארטהרץ חוזר אצל בני לם

תקציר: הפועל באר שבע - בני סכנין 0:1/ספורט1

מכבי נתניה

מכבי נתניה שלא ניצחה בארבעת משחקיה הליגה האחרונים שלה, תנסה לצבור נקודות כדי לטפס במעלה הטבלה. נתניה לא הרשימה בלשון המעטה מאז פתיחת העונה ואף לא הבקיעה שער בשלושת המשחקים האחרונים שלה, אך במועדון יש אופטימיות שדווקא מול היריבה החזקה מהדרום, אפשר יהיה לצאת לדרך חדשה.

למעט עומרי גנדלמן שעדין לא כשיר לגמרי, יעמוד סגל מלא לרשותו של המאמן בני לם, כאשר הבשורה העיקרית היא שובם להרכב של המגן הגרמני פלוריאן הארטהרץ והחלוץ הגנאי פטריק טוומאסי, שהחלימו מפציעות וניצלו את פגרת הנבחרת כדי לחזור לכושר משחק. כרם ג'אבר צפוי לפתוח בעמדת המגן הימני, כאשר גם הבלם הבולגרי פלאמן גלאבוב, שחזר ממשחקי נבחרת בולגריה בליגת האומות, יפתח במרכז ההגנה לצד רז שלמה. ההתלבטות של בני לם ואלמוג כהן היא בעיקר בחוליית הקישור, כאשר שלושה מבין אביב אברהם, איתן אזולאי, בוריס אנו ולירן רוטמן, יפתחו לצידו של עדן קארצב שמקומו מובטח.

היציע המערבי באצטדיון בנתניה יהיה סגור מחר, בעקבות העונש שספגה הקבוצה בבית הדין המשמעתי בשל האירועים שקרו במשחק הבית נגד הפועל תל אביב במחזור השלישי.

הרכב משוער: איתמר ניצן, כרם ג'אבר, פלאמן גלאבוב, רז שלמה, פלוריאן הארטהרץ, עדן קארצב, בוריס אנו, אביב אברהם, לירן רוטמן, איגור זלטאנוביץ', פטריק טוומאסי.

שחקן מכבי נתניה פטריק טוומאסי. ברני ארדוב
הבשורה הגדולה של בני לם. טוומאסי/ברני ארדוב

הפועל באר שבע

אחרי הניצחון הביתי על בני סכנין שהקפיץ אותה לחלק העליון של הטבלה ערב היציאה לפגרה, בהפועל באר שבע רוצים שלוש נקודות מחר בנתניה מול קבוצה שהפכה בשנים האחרונות ליריבה ספורטיבית מאוד בולטת של הקבוצה של אלונה ברקת. המאמן אליניב ברדה קיבל לפני סגירת החלון את אדריאן פאון הרומני שיוסיף לו כוח בקישור ההתקפי וכבר מחר הוא עשוי להלביש אותו ולהושיב אותו על הספסל, מאחר שרמזי ספורי פצוע ולא יתלבש. בקבוצה מקווים כי מיגל ויטור יתאושש לגמרי עד מחר מהפציעה הקלה שהייתה לו בשריר הירך האחורי בתום משחק הנבחרת מול אלבניה בשבת שעברה ויוכל לעלות בהרכב.

אם ויטור ייעדר, יפתח במקומו איאד אבו עביד שבעצמו נעדר ממשחק הנבחרת במלטה בגלל מחלה, אבל כבר שב אתמול בבוקר להתאמן כרגיל. בקישור נאבקים כמה שחקנים (אנדרה מרטינס, עדן שמיר ושי אליאס) על עמדה אחת לצד מריאנו באריירו, אבל ברדה עשוי לתת את החולצה דווקא לשי אליאס, המוזמן הטרי לנבחרת ישראל. בהתקפה יצטרך ברדה להחליט על שני החלוצים מבין כמה אופציות והוא עשוי לבחור ביוג'ין אנסה המהיר שיכול לתת לו הרבה כוח בהתקפות המעבר לצד תומר חמד.

הרכב משוער: עומרי גלזר, אור דדיה, איתן טיבי, מיגל ויטור, הלדר לופס, מריאנו באריירו, שי אליאס, דור מיכה, שאפי סוליימאנוב, יוג'ין אנסה, תומר חמד.

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
רמזי ספורי שחקן הפועל באר שבע בחימום. דני מרון
בחוץ. ספורי/דני מרון

טריוויה

* 105 מפגשים היו עד היום בין הקבוצות בליגה הראשונה. מכבי נתניה ניצחה 40 פעמים, הפועל באר שבע 31 ועוד 34 משחקים הסתיימו בתיקו.

* התיקו המאופס האחרון בין השתיים במסגרת של ליגה היה בווסרמיל, באוקטובר 1998 כששיחקו יחד בליגה השנייה. מאז היו שערים בכל 40 המפגשים.

* מכבי נתניה סופרת ארבעה משחקים ללא ניצחון ו-339 דקות ללא שער, כשהיא אחרי שתי תוצאות 0:0. שלוש תוצאות כאלה ברצף? זה לא קרה לה מאז אפריל 2007.

* הפועל באר שבע רוצה ניצחון חוץ שלישי ברציפות. היא לא פתחה עונה עם שלושה ניצחונות כאורחת מאז 1993/94, כשגברה על הפועל חיפה, הפועל תל אביב והפועל פתח תקוה (והאריכה את הרצף לאחר מכן בעזרת ניצחון נוסף באשדוד).

הרכבי הקבוצות

שופט: רועי ריינשרייבר
אצטדיון: נתניה
קהל: 5189

משחקי המחזור השישי:

שבת, 18:00: עירוני קרית שמונה - הפועל חיפה (ספורט3)
שבת, 19:15: מ.ס. אשדוד - הפועל חדרה
שבת, 20:00: מכבי נתניה - הפועל באר שבע (ספורט2)
שבת, 20:30: מכבי חיפה - מכבי תל אביב

ראשון, 19:00: בני סכנין - סקציה נס ציונה
ראשון, 20:15: הפועל תל אביב - הפועל ירושלים (ספורט4)

שני, 20:15: בית"ר ירושלים - מכבי בני ריינה (ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully