וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "ננסה לנצל את היתרונות שיש לנו על מכבי חיפה"

29.9.2022 / 17:10

מאמן מכבי תל אביב לקראת משחק העונה הראשון נגד האלופה (שבת, 20:30): "כולם כשירים, יונתן כהן יצטרף היום לאימונים ונראה לגביו. דניאל פרץ עובד קשה ואין צורך להוריד אותו לקרקע, הוא תמיד מוכן". שרן ייני: "השנה אנחנו קבוצה מאורגנת יותר"

תקציר: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים 0:4/ספורט1

מכבי תל אביב שבה לפסגת ליגת העל לפני היציאה לפגרת הנבחרות בזכות 0:4 ביתי על בית"ר ירושלים ותודות להפסד של מכבי חיפה להפועל ירושלים, אבל האם היא תישאר שם גם אחרי "משחק העונה" הראשון בשבת ב-20:30 בחיפה נגד האלופה?

כנראה ללא יונתן כהן שחתם אתמול אחרי שנה בפיזה, אבל עם ניר ביטון שחזר השבוע לאימונים וצפוי לעמוד לרשות הקבוצה, הקבוצה נערכת למפגש מול מכבי חיפה. היום התייצב למסיבת העיתונאים המאמן ולאדן איביץ', שהתייחס גם לצירוף כהן: "יוני הצטרף אלינו אתמול והוא יתאמן איתנו היום ומחר ואז נחליט לגביו. הוא שחקן שרצינו בחודשיים האחרונים ואתם יודעים שלא היה קל לצרף אותו, אבל אנחנו מאוד שמחים שהוא איתנו כי חיפשנו שחקן כמוהו. כל שאר השחקנים כשירים, גם ניר ביטון".

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב במסיבת עיתונאים. אודי ציטיאט
"יש לנו את הסגנון שלנו". איביץ'/אודי ציטיאט

לקראת מכבי חיפה אמר איביץ': "זו קבוצה טובה, שהתחילה את העונה הזו מצוין בכל המסגרות. יש לה סגל טוב, מאמן טוב ולכל קבוצה יש יתרונות וחסרונות. אנחנו ננתח אותם וננסה לנצל את היתרונות שלנו עליהם, כמו בכל משחק אחר. בשבילי הכי חשוב זה איך אנחנו נשחק, מה אנחנו נעשה, איך נתקוף ונגן וזה גם מה שאמרתי לשחקנים".

על מה הקבוצה עבדה בפגרת הנבחרות: "אנחנו בכל שבוע עובדים על כל הנושאים במגרש. לפעמים אנחנו גם עושים שינויים בהתאם ליריבה, אבל יש לנו את הסגנון שלנו ואת הדרך שלנו שבה אנחנו רוצים לשחק ולהשתמש בה גם בעתיד. אני בטוח שכולם רוצים לשחק במשחק נגד מכבי חיפה ועלינו להיות מפוקסים ולתת את הכל כדי להשיג שלוש נקודות. אמרתי כל הזמן שאנחנו עדיין לא במאת האחוזים מבחינה טקטית או פיזית ואנחנו עבדנו על זה גם בעשרת הימים האחרונים. אנחנו רוצים להשתפר גם בפרטים הקטנים".

על עומר אצילי אמר איביץ': "אני מכיר אותו מצוין, אימנתי אותו שנתיים וכמובן שהוא אחד השחקנים הכי טובים במכבי חיפה, אבל יש עוד שחקנים איכותיים - אנחנו לא מתכוננים לשחקן אחד בלבד. אנחנו רוצים להיות קבוצה טובה יותר מהיריבה וככה זה בכל משחק".

איביץ' גם נשאל על ההתקדמות של דניאל פרץ: "יש לנו שחקנים צעירים מאוד מוכשרים בסגל, הם הראו את זה ויראו את זה גם בעתיד. הוא אחד מהם. אני מכיר אותו גם מעברי כאן והוא בחור שעובד קשה מאוד. לפעמים אחרי משחקים גדולים צריך לדבר עם שחקנים כדי להוריד אותם לקרקע, אבל איתו לא צריך לעשות את זה. הוא תמיד מוכן למשחק הבא".

עוד בוואלה!

הדרך הפשוטה להוזיל את חבילת הסלולר! עכשיו כולם יכולים!

לכתבה המלאה
שרן ייני, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
שמח מחזרת פרץ וכהן. ייני/אריאל שלום

לאחר מכן הקפטן שרן ייני דיבר והתייחס לכך שדור פרץ ויונתן כהן חזרו לארץ תוך שנה: "יכול להיות שהם היו נשארים והיה מגיע מאמן אחר שמתאים לשיטה שלו יותר. קרה מה שקרה, אבל זה לא מעיד שהם לא שחקנים טובים - אני יודע שהם שחקנים מצוינים שמתאימים לרמה הזו. לי אישית כיף שהם חזרו. לכדורגל הישראלי טוב שכמה שיותר שחקנים יהיו בחוץ, אבל אני שמח מזה".

על התקפת מכבי חיפה, בדגש על פיירו: "הוא שחקן מצוין, עוצמתי שאנחנו מכירים את היתרונות שלו. צריכים ללמוד אותו, לראות מה עשו שחקנים שהצליחו מולו ואתן את המקסימום אם אשחק. לא משנה מה היה להם במשחק לפני זה וכך גם אצלנו, זה משחק עם הרבה חשיבות ואני בטוח שהם יגיעו מוכנים".

ההבדלים בין העונה שעברה לעונה הזו: "אנחנו קבוצה מאורגנת יותר, יש לנו תכנית יותר ברורה. הסגנון שונה".

על המתח בין הקהלים: "כדורגל מבחינתי זה בידור, אז כדאי שהאוהדים פשוט יגיעו ליהנות מהמשחק. זה בסדר שיהיו תחרותיים וגם שיקניטו קצת אחד את השני, אבל צריך לעשות את הדברים בטעם טוב ולא לעבור את הגבול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully