וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחזה בבדיקות הרפואיות ובית הרוס: מעללי הכוכב האלג'יראי בצרפת

יוסף בלאילי שלח את בן דודו להיבדק במקומו לפני אימוני ברסט וגרם לנזק של 50 אלף יורו בבית שנשכר עבורו, עם דלתות שנעקרו ובדלי סיגריות באמבטיה

תקציר: אלג'יריה גוברת על מרוקו בגביע הערבי, שער מדהים של יוסוף בלאילי/ספורט1

תשעה חודשים אחרי הגעתו לברסט ככוכב הכי גדול של אלג'יריה, יוסף בלאילי עשוי לעזוב בקרוב את הליגה הצרפתית ומשאיר אחריו סיפורים למכביר. על המגרש תרם שחקן הכנף שלושה שערים וארבעה בישולים ב-19 משחקים, אבל לפני כשבועיים וחצי, אחרי שלא שותף בהפסד לפריז סן ז'רמן, סירב לחזור בטיסה עם ברסט ונשאר לבלות בעיר האורות.

בצרפת דווח כי הבית ששכרו עבורו בפרברי ברסט נדרש לשיפוץ משמעותי בעקבות המצב העגום בו בלאילי הותיר אותו. העיתון "לה טלגרם" יצר קשר עם בעלי המתחם שגילה כי יצטרך לבצע עבודה בעלות של 50 אלף יורו, כולל שיפוץ המטבח, החלפת מרצפות שניזוקו ודלתות שנעקרו. עוד ציין כי האמבטיה הייתה מלאה בבדלי סיגריות והבית היה "ממש אסון".

יוסף בלאילי שחקן ברסט. FRED TANNEAU / AFP, GettyImages
אדמה חרוכה. יוסף בלאילי/GettyImages, FRED TANNEAU / AFP

סיפור ביזארי הרבה יותר נוגע לבדיקות הרפואיות לפני כחודשיים וחצי, כאשר ברסט עמדה לצאת למחנה האימונים בדינאר. על פי הפודקאסט "ברסט און אייר", בלאילי שלח את בן דודו להתחזות לו ולהיבדק במקומו.

לאחרונה אביו של בלאילי סיפר כי בנו סובל בצרפת ומעוניין לעזוב, בין היתר כי אין באפשרותו להביא את משפחתו מאלג'יריה בגלל בעיות ויזה, אבל לאור מיעוט האופציות כרגע (רק החלון באיחוד האמירויות פתוח עד מחר) הוא כנראה יישאר בכל זאת עד ינואר.

  • עוד באותו נושא:
  • ברסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully