וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאון המשוגע עם וולה מ-50 מטר: צפו בשער האדיר מהגביע הערבי

עודכן לאחרונה: 12.12.2021 / 13:00

אל תחמיצו: יוסוף בלאילי כבש שער משוגע והעלה את אלג'יריה לחצי גמר הטורניר בקטאר, שמהווה הכנה למונדיאל 2022

תקציר: אלג'יריה גוברת על מרוקו בגביע הערבי, שער מדהים של יוסוף בלאילי/ספורט1

יוסוף בלאילי, הקשר ההתקפי של נבחרת אלג'יריה כבש אתמול (שבת) שער יוצא דופן, כאשר בעיטת יעף אדירה שלו מ-50-45 מטרים טסה לרשת והכניעה את שוער מרוקו. השער נכבש בדקה ה-101 בהארכה באצטדיון תומאמה במהלך המפגש של הנבחרות שהסתיים בתיקו 2:2, ובסיומו אלג'יריה ניצחה בפנדלים 3:5 והעפילה לחצי גמר הטורניר שמתקיים בקטאר.

יוסוף בלאילי, שחקן נבחרת אלג'יריה. רויטרס
וואו. בלאילי/רויטרס

אלג'יריה תפגוש בחצי הגמר את קטאר המארחת, שעבורה הטורניר מהווה הכנה למונדיאל כמובן בחורף הבא עוד שנה, וגם הכנה עבור המארגנים. המשחק נותן הצצה לכוננות של הקטארים מבחינת הגשה טלוויזיונית של הטורניר הצפוי לנו בסוף 2022, כשניכר שימוש מעניין בזוויות צילום ומצלמות חדשניות. בטורניר הנוכחי, כידוע, פיפ"א עושה ניסוי ומשתמשת במערכת טכנולוגית חדשה שמזהה נבדל על ידי מצלמות מיוחדות, שאמורות להעביר את המידע לעוזר השופט במהירות. מי שמכריע כמובן זה צוות ה-VAR.

יוסוף בלאילי, 27, נחשב לאחד הכישרונות הגדולים בכדורגל הערבי, ואמורה הייתה להיות קריירה מבטיחה, אבל אבל ב-2015 הושעה לארבע שנים על ידי ההתאחדות האפריקאית בעקבות שימוש בקוקאין. העונש ירד לשנתיים, אבל הוא לא הצליח לממש את הפוטנציאל שלו, ואומנם שיחק באנז'ה הצרפתית, אבל מאז שיחק רק בטוניס (זכה פעמיים בליגת האלופות של אפריקה) וקטאר, כשההתנהלות השנויה במחלוקת שלו מעיבה על הכישרון שלו.

בחצי הגמר השני ייפגשו מצרים וטוניסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully