וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן אייאקס התחתן, רכב הפורשה שלו הוצת בתגובה

מוחמד איחטארן ממשיך להסתבך. הכדורגלן לו קשרים בעולם התחתון, כבר ספג איומים בגלל מערכת היחסים עם כוכבת הרשת יסמין

תקציר: אייאקס - כרוניגן 1:6/ספורט1

קשר אייאקס, מוחמד איחטארן, ממשיך להסתבך ולעלות לכותרות מהסיבות הלא נכונות. הפעם בתפריט: רכב הפורשה שלו שהוצת באמצע הלילה באוטרכט. המשטרה המקומית חוקרת כמובן, כשברקע הצתת רכבו של אחיו, יאסיר איחטארן, לפני כשבוע.

שמו של איחטארן עלה לפני כחודשיים, במהלך משפט מתוקשר שמתקיים בהולנד ועוסק בשורה ארוכה של חדשות בנוגע לקבוצת פשע מאורגן של הולנדים ממוצע מרוקאי (מוקרו מאפיה). אדם שחשוד שחברות שאותו ארגון פשע, הגיע לבית המשפט ברכב שהתברר שרשום על שמו של איחטארן וניתן לו מ... אייאקס. והמשטרה גילתה שיש לו קשרים עם לא מעט עבריינים מוכרים.

איחטארן התחיל לספוג איומי מוות ובאייאקס נשמעו קולות שקוראים לשחררו. הוא ומשפחתו גיחכו בפומבי על הדיווחים אודות איומים, אבל במשטרה העלו חשד שהם מגיעים בצל הזוגיות שלו עם כוכבת הרשת והמשפיענית העונה לשם יסמין. הסיבה לכך שיחסיו עם אותה יסמין הפכו אותו למטרה לפעילות אלימה לא פורסמה.

ביום ראשון איחטארן ויסמין התחתנו ויומיים לאחר מכן הפורשה שלו הוצת - רכב שמוערך בכ-82 אלף יורו. הכדורגלן מיהר להעלות פוסט באינסטגרם ובו כתב: "יש קנאה באוויר... טוב שאפשר להחליף דברים חומריים".

אגב, כשאיחטארן שיחק בפ.ס.וו איינדהובן, בהולנד סיפרו על יחסים לא טובים בינו לבין ערן זהבי.

שחקן אייאקס מוחמד איחטארן. BSR Agency, GettyImages
עוד סיפור על כישרון שהולך לאיבוד. איחטארן/GettyImages, BSR Agency

איחטארן בן ה-20 נחשב עד לא מזמן לאחד משחקני העתיד של הכדורגל ההולנדי, אבל גם לשחקן עם בעיות משמעת קשות. הוא גדל במחלקת הנוער של פ.ס.וו איינדהובן, שיחק בכל הנבחרות הצעירות של הולנד ובקיץ 2021 נרכש על ידי יובנטוס תמורת כ-2 מיליון יורו.

יובנטוס השאילה את איחטארן לסמפדוריה, אבל שם מאסו בהתנהלות שלו די מהר ושלחו אותו בחזרה לטורינו. יובה השאילה אותו לאייאקס, אבל מלבד 4 דקות בגביע, הוא שותף בעונה שעברה בכמה משחקים בקבוצת המילואים. העונה הוא עוד לא שיחק ובינואר אמור לחזור ליובנטוס.

  • עוד באותו נושא:
  • אייאקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully