וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של זיו מורגן על הסטירה: "צחקנו על זה, זה יצא מפרופורציות"

דוד מורגן גונן על גיא לוזון בבוקר שאחרי הסערה: "יש ביניהם קשר מיוחד. זאת הייתה סטירת חיבה, לא ייחסנו לזה שום חשיבות"

תקציר ה-0:3 של ארגנטינה על ג'מייקה, כולל צמד של ליאו מסי/ספורט1

גיא לוזון חולל אמש (שלישי) סערה בעקבות הסצנה המשונה שנקלטה בעדשת המצלמה במהלך המשחק המכריע של הנבחרת הצעירה מול אירלנד. כזכור, מאמן הנבחרת נראה בשיחה מתוחה עם בלם עירוני קרית שמונה זיו מורגן, במהלכה אף סטר לו תוך כדי שהוא גוער בו. התמונות מהמשחק הפכו לויראליות ברחבי אירופה והרשת געשה, אבל הבוקר טוען דוד מורגן, אביו של השחקן: "זה יצא מכל פרופורציה".

"אני ראיתי את הסטירה שהוא נתן לי, לא ייחסנו לזה שום חשיבות", אמר אביו של השחקן ל-103FM. "בלהט של הדברים הייתה סטירת חיבה כזאת, אבל זה יצא מכל פרופורציה. כנראה שהוא ניסה להעיר אותו. ראיתי את זיו גם מחייך כשהוא קיבל את הסטירה. דיברתי עם זיו וצחקנו על זה. יש בינו לבין לוזון קשר מאוד מיוחד, זיו אמר לי שזה היה על הדרך, שהוא לא מייחס לזה שום חשיבות. זו הייתה פעם ראשונה שזה קורה, ואני מאמין שגם פעם אחרונה. זה נראה לא טוב, וזה חד משמעית אירוע".

מאמן נבחרת ישראל הצעירה גיא לוזון סוטר לשחקן זיו מורגן. מתוך שידור הטלוויזיה בערוץ הספורט, צילום מסך
"סטירת חיבה". לוזון ומורגן/צילום מסך, מתוך שידור הטלוויזיה בערוץ הספורט

בסופו של דבר הערב של מורגן הפך למתוק במיוחד, עם ההעפלה של הנבחרת ליורו הצעירות אחרי ניצחון בדו קרב פנדלים. "אני מלווה את הקריירה של זיו מגיל מאוד צעיר, ואתמול היה רגע שחיכינו לו הרבה. בנבחרת הנערים הוא כמעט עלה ליורו, ואתמול הייתה סגירת מעגל", אמר מורגן האב, וסיפר מה לדעתו שונה בדור הצעיר של הכדורגל הישראלי. "אני רואה המון מחויבות, אכפתיות ומקצוענות אצל החבר'ה הצעירים בכדורגל שלנו. אני רואה את אורח החיים שלו, אנחנו חיים את זה איתו. יש יותר רצון להצליח, יש יותר חשיפה, זה נותן דברים שלא היו בעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully