וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברביעי: הפועל חיפה תחל את דרכה במוקדמות היורופקאפ

27.9.2022 / 7:50

האדומים, שצריכים לנצח שני משחקים כדי להעפיל לשלב הבתים במפעל, יפגשו את קטאיה הפינית (17:00) בבולגריה. שרון דרוקר: "מבחינת תוצאות, ההכנה שלנו בינונית. נקווה שנדע לצלוח את האתגר הזה ביחד"

תקציר: ריאל מדריד ניצחה את בטיס בחצי גמר הסופרקאפ בספרד/ספורט1

הפועל חיפה תהיה הקבוצה הישראלית הראשונה שתתחרה במפעלים האירופיים בעונת 2022/23, כשתפגוש מחר (רביעי, 17:00) את קטאיה הפינית במסגרת מוקדמות היורופקאפ. האדומים יצטרכו לנצח ולאחר מכן לגבור על המנצחת בין רילסקי הבולגרית ליריבה שתיקבע היום בין אריס סלוניקי לבי.סי וולבס, כדי להעפיל לשלב הבתים של המפעל.

הפועל חיפה, שביצעה הקיץ מספר שינויים מהותיים, ביניהם מינויו של שרון דרוקר למאמן, נחתה ביום ראשון בבולגריה, ערכה ארוחת חג בבית המלון בסופיה וביומיים האחרונים קיימה אימונים באולם בסאמוקוב. הקבוצה לא הבריקה במיוחד עד כה במשחקי ההכנה, אך מקווה כי למרות זאת היא תדע להוציא מעצמה יותר במשחק נגד הפינים.

דרוקר אמר לקראת המשחק: "סיימנו את ההכנות לקראת המשחק, משחק רשמי ראשון שלנו. הכנה לא קלה מבחינת תוצאות, בינונית ומטה. רוצים להאמין שבמשחק החשוב הזה נבוא ונשחק ביחד ואגרסיבי, נוציא לפועל את תוכנית המשחק. נקווה שביחד עם תמיכת הקהל שמגיע לעודד אותנו, נדע לצלוח את האתגר הזה. החבר'ה שלנו מוכנים". עמית שמחון הוסיף: "הייתה לנו הכנה של כמה ימים, עשינו אימונים טובים, מרגישים מוכנים לקראת מחר. זה משחק סופר חשוב בשבילנו. מגיעים הכי מוכנים שיש ובאים לתת את הכל".

מאמן בני הרצליה שרון דרוקר. דני מרון
מאמן בני הרצליה שרון דרוקר/דני מרון

במועדון נותרו המומים אחרי שבערב החג הלך לעולמו שוקי מויאל, אוהד ותיק שהיה חלק מאנשי הצוות במועדון בחמש השנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully