וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות קאמבק לקראת הסיום: הפועל ת"א נכנעה 81:76 להפועל חיפה

האדומים נוצחו בזיסמן במשחק האימון הראשון, על אף 33 נקודות של מנפורד. אלן הוביל את המנצחת עם 16, 15 לריימן ו-14 לג'ונס

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 31.8/ספורט1

משחק האימון הראשון לקראת עונת 2022/23 בליגת העל נערך הערב (רביעי) בין הפועל תל אביב להפועל חיפה, שנפגשו באולם זיסמן ברמת גן. הקבוצה של שרון דרוקר גברה 76:81 על זו של דני פרנקו, שהצליחה למחוק פיגור דו ספרתי גבוה והתקרבה ברבע האחרון, אולם זה לא הספיק לה כדי לנצח.

ג'יימס יאנג החולה ובר טימור המתאושש מפציעה נעדרו בהפועל תל אביב, בנוסף כמובן לתומר גינת ועידן זלמנסון השוהים עם נבחרת ישראל בפראג לקראת פתיחתה של אליפות אירופה.

ג'יילן ג'ונס ו-וויל ריימן הובילו את הפועל חיפה ליתרון דו ספרתי בסוף הרבע הראשון, 11:22 לאחר שהפועל תל אביב סבלה מאחוזי קליעה רעים בתוך ומחוץ לקשת. בהפסקה זה כבר היה 33:52 מוחץ להפועל חיפה, כאשר השניים הנ"ל המשיכו להתבלט, בעוד קסבייר מנפורד היה היחיד שתפקד אצל האדומים. ברבע השלישי התל אביביים התחילו לשמור ועצרו את היריבה על 13 נקודות, אלא שבצד ההתקפי הלכו יותר מדי כדורים לאיבוד, ולוח התוצאות הראה 50:65 לפני 10 הדקות האחרונות. מנפורד שמר על היכולת האישית המצוינת, אך נותר לבד למרות שהקבוצה שלו הצליחה כאמור לצמק את ההפרש, שלצערה היה גבוה מדי כדי להשלים את המהפך. קאדים אלן בלט בהפועל חיפה ברבע האחרון ודאג להבטיח את הניצחון.

קלעו להפועל תל אביב: קסבייר מנפורד 33 (5/8 לשלוש), ג'יילן הורד 11 ו-2 חסימות, אדם אריאל 8, ג'ייקובן בראון (6 אסיסטים), לוטן אמסלם (7 ריבאונדים) וכריס הורטון (7 ריבאונדים) 5 כל אחד, ג'יי פי טוקוטו 4, גיל בני 3, אייל הראל 2.

קלעו להפועל חיפה: קאדים אלן 16, וויל ריימן 15 ו-7 ריבאונדים, ג'יילן ג'ונס 14 ו-8 ריבאונדים, ספנסר וייס ודבונטה אפסון (7 ריבאונדים) 9 כל אחד, אנתוני היקי 8 ו-5 אסיסטים, עמית שמחון 5, אופק אביטל 4, מוריאל לוטאטי 1.

דרוקר ושחקניו, שמתכוננים למוקדמות היורופקאפ (וכזכור לא ישחקו בגביע ווינר עקב השתתפותם במפעל האירופי), יארחו בשבוע הבא את הפועל ירושלים למשחק אימון נוסף. פרנקו וקבוצתו, מצדם, ייצאו לטורניר הכנה באיטליה בלילה שבין חמישי לשישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully