וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדן ג'רבי חשפה זוגיות עם אישה: "האהבה רק מתחזקת"

הג'ודאית לשעבר הציגה את בת זוגה החדשה בפוסט באינסטגרם: "זו דנה. התאהבתי בה מהרגע שעינינו נפגשו. האושר שמלווה אותי מאז - בזכותה"

ירדן ג'רבי והחברה באינסטגרם. האינסטגרם של ירדן ג'רבי,
פוסט האינסטגרם של ירדן ג'רבי/האינסטגרם של ירדן ג'רבי

אלופת העולם בג'ודו לשעבר, ירדן ג'רבי, פתחה היום (שלישי) את השנה החדשה בצעד אמיץ: מדליסטית הארד האולימפית של ישראל ממשחקי ריו 2016 חשפה שהיא בזוגיות עם אישה, בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם האישי שלה.

"אהבה ממבט ראשון. לפעמים אנחנו לא יודעים למה דברים קורים, אולי אלו המחשבות שמישהו שלח לנו משהו טוב, או אולי בכלל גורל", כתבה ג'רבי בצירוף תמונה שלה עם בת זוגה. "זו דנה, בת הזוג שלי. התאהבתי בה מהרגע שהעיניים שלנו נפגשו, ומאז האהבה רק מתחזקת. תחושת האושר שמלווה אותי בתקופה האחרונה, הפרפרים בבטן, שמחת החיים, החיוך מאוזן לאוזן סתם ככה, הכל בזכותה. אז תודה עלייך".

ג'רבי בת ה-33 הייתה אחת הספורטאיות המצליחות בישראל בשנים האחרונות. בנוסף למדליית הארד בריו ולאליפות העולם בה זכתה ב-2013, שנה בה טיפסה גם לפסגת הדירוג העולמי, היא השיגה גם מדליית ארד באליפות אירופה ב-2012, שתי מדליות זהב בתחרויות גרנד סלאם בסבב העולמי וארבע נוספות בתחרויות גרנד פרי, לפני שהודיעה על פרישה באוקטובר 2017.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully