וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלד אראוחו ינותח ביום רביעי, צפוי להחמיץ את המונדיאל

ברצלונה שכנעה את שחקן ההגנה לעבור ניתוח בפינלנד והוא ייעדר כ-2-3 חודשים, מה שאומר שלא יעמוד לרשות אורוגוואי בקטאר

תקציר ה-0:2 של אורוגוואי בצ'ילה/ספורט1

"וירוס פיפ"א" הזיק בצורה לא פשוטה לברצלונה במהלך חלון המשחקים הנוכחי, כאשר הנפגע העיקרי הוא רונאלד אראוחו. שחקן ההגנה נפצע בירכו הימנית בפתיחת משחק הידידות של נבחרת אורוגוואי מול איראן ביום שישי (1:0) ועל פי הדיווחים בתקשורת הקטלאנית, הוחלט בסופו של דבר כי ייצא לניתוח בפינלנד שישבית אותו ל-2-3 חודשים.

תחילה דובר על חודש וחצי מחוץ למגרשים ללא ניתוח, בלחץ הנבחרת שקיוותה להיעזר באראוחו בקטאר. אלא שהבחירה לעבור ניתוח ביום רביעי הקרוב - עליה הוחלט בפגישה בה השתתפו השחקן ונציגיו, המאמן צ'אבי ורופא המועדון - תגרום להיעדרות ארוכה יותר שתמנע ממנו להשתתף במשחקי הגביע העולמי שייצאו לדרך ב-20 בנובמבר.

שחקן נבחרת אורוגוואי רונאלד אראוחו. Robbie Jay Barratt - AMA, GettyImages
אורוגוואי לחצה, ברצלונה קבעה. רונאלד אראוחו/GettyImages, Robbie Jay Barratt - AMA

על פי סעיף הקובע כי היעדרות של 28 ימים בגלל פציעה במשחק בינלאומי מזכה בפיצוי מפיפ"א, ברצלונה תקבל 20,458 יורו עבור כל יום בו אראוחו מושבת, אבל החיסרון שלו משמעותי הרבה יותר וכעת מתברר גם כארוך מהמשוער.

כזכור, פרט לאראוחו נפצע בשבוע האחרון גם ז'ול קונדה וממפיס דפאי שייעדרו כשלושה וארבעה שבועות מהמגרשים, בהתאמה. פרנקי דה יונג, עוסמאן דמבלה ופדרי חזרו גם הם עם פציעות קלות. כל זה כשלושה שבועות לפני הקלאסיקו בברנבאו שנקבע היום (שני) רשמית ל-16 באוקטובר, יום ראשון בשעה 17:15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully