וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ בברצלונה: קונדה ואראוחו צפויים להחמיץ את הקלאסיקו

לא רק דפאי: ההערכות מדברות על כחודש בחוץ לצמד שחקני ההגנה של צ'אבי, שכנראה ייעדרו מול ריאל מדריד. גם פרנקי דה יונג נפצע

מערכת וואלה!

התובענות בלוחות המשחקים במפעלים הגדולים בכדורגל העולמי נתנה את אותותיה כבר בתחילת פגרת הנבחרות, ומי שנפגעה מכך באופן ניכר היא ברצלונה. לאחר שהתבשרה על כך שממפיס דפאי ייעדר כחודש בעקבות קרע בשריר ממנו סבל במשחקה של נבחרת הולנד שלשום (חמישי), אמש קיבלו הקטלאנים חדשות מדאיגות בנוגע לשני שחקנים חשובים אף יותר למערך של צ'אבי.

ז'ול קונדה נפגע במשחק של צרפת נגד דנמרק והוחלף כבר בדקה ה-23, וסובל גם הוא מפציעת שריר. בנוסף, רונאלד אראוחו חש כאבים ברגלו הימנית, 20 שניות בלבד לאחר שריקת הפתיחה במשחק בין נבחרות אורוגוואי ואיראן.

לאחר שהשניים שבו לברצלונה ועברו בדיקות מקיפות, המועדון הודיע רשמית כי השניים "מושבתים ומשך היעדרותם ייקבע בהתאם לקצב ההחלמה". ההערכות ב"אס" וב"מונדו דפורטיבו" היו פחות מעורפלות, ודיברו על בערך חודש בחוץ לכל אחד משני שחקני ההגנה החשובים ביותר של הבלאוגרנה - בהחלט מכה קשה, כשלא רק הקלאסיקו באופק, אלא גם צמד משחקים נגד אינטר בליגת האלופות, ומפגשים בליגה עם ויאריאל ואתלטיק בילבאו. אראוחו אף עלול להיעדר לכיוון החודשיים על פי דיווחים שונים, אבל צפוי לחזור בזמן לגביע העולם בקטאר.

ז'ול קונדה, בלם נבחרת צרפת. FRANCK FIFE, GettyImages
בספק לריאל מדריד. ז'ול קונדה/GettyImages, FRANCK FIFE

השניים הללו מצטרפים כאמור לדפאי, אך הם לא היחידים שנכנסו לרשימת הפצועים של ברצלונה בעקבות משחקי הנבחרות: גם פרנקי דה יונג נפצע, ובשלב זה קיימת יותר אופטימיות בנוגע אליו - הקשר צפוי לחזור תוך שבוע או שבועיים. גם עוסמאן דמבלה נפגע, אך במקרה שלו לא קיים חשש להיעדרות ארוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully