וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לילה מבשר רעות": מכת פציעות של שחקני ברצלונה

מתוך חמשת שחקני הקטלאנים ששיחקו במסגרת המחזור החמישי בשלב הבתים של ליגת האומות, שלושה נפצעו. ממפיס דפאי ופרנקי דה יונג בנבחרת הולנד, ז'ול קונדה בנבחרת צרפת

מערכת וואלה!

המחזור החמישי של ליגת האומות נמצא בסמוך למונדיאל שיערך עוד כחודש וחצי בקטאר, כאשר רצף המשחקים הצפוף בליגות המקומיות עלול לגרור פציעות. הערב (חמישי) ברצלונה הרגישה כיצד עומס המשחקים פגע בקבוצתה כאשר לא פחות משלושה שחקנים של הבלאוגרנה נפצעו במדי הנבחרות שלהם. מתוך חמשת השחקנים ששיחקו הערב, שני שחקני נבחרת הולנד, ממפיס דפאי ופרנקי דה יונג, ושחקן נבחרת צרפת, ז'ול קונדה, הוחלפו לאחר פציעה. במקרה של הקשר ההולנדי, טרם ידועה חומרת הפציעה, אבל הוא אמור להיות כשיר למשחק ביום ראשון מול בלגיה. אצל ממפיס וקונדה אלו פציעות בשריר הירך האחורי, דבר אשר עלול להשביתם לתקופה של מספר שבועות. כזכור הקלאסיקו מול ריאל מדריד יערך בחודש הבא, ומלבד למשחק הקריטי הזה לברצלונה יש עד המונדיאל עוד 11 משחקים במסגרות השונות בפרק זמן של חודש וחצי.

לואי ואן חאל, מאמן נבחרת הולנד, התייחס לפציעות שחקניו: "הפציעה של ממפיס לא מבשרת טובות, הוא לא ישחק בראשון מול בלגיה. אצל פרנקי זה היה חילוף מתוך זהירות, הוא אמר שהוא הרגיש משהו בשריר".

ז'ול קונדה, בלם נבחרת צרפת. FRANCK FIFE, GettyImages
מכה קשה לברצלונה ולשחקן הצרפתי. ז'ול קונדה/GettyImages, FRANCK FIFE

כותרות האתרים בספרד התייחסו גם כן לפציעות שחקני ברצלונה, ב"מארקה" רשמו: "חדשות רעות לצ'אבי - הקלאסיקו, בועד חודש". אצל ה"מונדו דפורטיבו נכתב: "אזעקת חירום לברצלונה".

אוהדי ברצלונה הגיבו לפציעות שחקניהם בפגרת הנבחרות בכעס רב: "רק התחלנו את הפגרה וכבר שלושה פצועים. אני שונא את משחקי הנבחרות האלה תוך כדי העונה, הם פשוט חסרי טעם ומסכנים את השחקנים שלנו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

לאחר פגרת הנבחרות תתארח ברצלונה במאיורקה ומיד לאחר מכן תמריא למילאנו למפגש בסן סירו מול אינטר במסגרת שלב הבתים בליגת האלופות. אלו שני משחקים שככל הנראה יאלצו להסתדר ללא אותם שחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully